Začimbe dobi …

… alora 24 ur je mimo. Ravnokar glodam posušene gruške in gledam skozi okno kako gredo valovi od nas proti njim (beri iz Piranskega zaliva proti Savudriji) ter ugotavljam slednje … če primerjam število odgovorov s številom ogledov je več kot očitno, da moji bralci ne marajo začimb ali pa so skeptični do tistih, na katerih so arabske črke …

… kakorkoli od treh prejetih odgovorov ni niti eden popoln, zatorej dobi nagrado tisti, ki je podal najbolj popolnega, ampak gremo po vrsti.

Na sliki so:

  • orientalska kumina
  • kurkuma
  • kardamon
  • žafran
  • kajenski poper

… torej … Pervy je usekal totalno mimo, Onka je usekala dva mimo,  Chef Napo pa samo eno mimo … torej je zmagovalec, ki prejme enega od paketkov kdo drug kot trarararara Chef Napo, ki bo vse podrobnosti o prevzemu tunizijskega paketka dobil po mailu …

Čestitamo in se proslavljamo …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično. Bookmark the permalink.

7 Responses to Začimbe dobi …

  1. napo says:

    ah-yeahhhh! … mater bo dišal u zgornjem kašlju, po mojem bi blo najboljš mošejo kar tam pri nas sezidat, hehe … sicer mi je prišel žafran na misel, ampak sem bil zihr, da ga ne pakirajo v take velke pakunge … pa ga, izgleda … zanima me pa, kaj je una reč levo zgoraj, ki sem jo jaz zamnejal z origanom? … a niso tist eni posušeni listki?

  2. Vale says:

    Veš, ti Tunizijski vsega vraga mešajo inu pakirajo. Nagradni paketek bo izžrebal Grozni alias Ključna podrobnost, tako da ti zaenkrat ne morem povedati kaj točno te bo doletelo.
    Una reč levo zgoraj je pa (pozabu napisat) janež mešan s kumino … to ful dajejo na saljate z ribami in zelenjavo … sicer pa se zanesem na to kar so mi napisali, da je noter, ker razen paketka s kurkumo ni uradnih prevodov. Malo sem vohala in naj bi držalo🙂

  3. kameleonka says:

    A veš da sem pomislila tudi na žafran, ampak potem mi je na misel takoj padel rek: “Drag kot žafran.”. Sem precej pomislila na tisto miceno vrečico žafrana, ki ga je pred leti brat privlekel iz Maroka, pa sem si rekla: “Tole že ne more biti žafran, Vale ni tako premožna, da bi kupila celo vrečo žafrana!” No, pa sem se nasrala!🙂
    Sicer pa, če dobro premislim, še dobro da jih nisem dobila… Bogve kaj vse ti Arabci vmešajo tja noter. Ni da bi človek preveč zaupal tem čudnim ljudem.🙂

  4. Vale says:

    Vale ni nič kupila, vse to ji je poslal prijatelj iz Tunisa poleg pošiljke za Groznega, ki je seveda vsebovala tunizijsko pivo🙂

  5. Onkel PEPE says:

    Vprašal bi samo, zakaj ravno jaz nikoli ne dobim nobene nagrade na tovrstnih quizih?😦

  6. Vale says:

    Verjetno zato, ker ne bi vedel kaj z njimi😛

  7. Onkel PEPE says:

    Ne vem, če bo to to. Tudi nahod dobim, pa ne vem, kaj z njim😦

Leave a Reply

