Nagradne začimbe …

… že dolgo nismo imeli nič nagradnega, pri čemer me peče tudi slaba vest, saj sem dolžna še eno nagrado Pervy-u, ampak pozabila pa nisem …

Skratka, čisto na kratko, ker ni časa … kdor prvi ugane tri začimbe iz slike dobi paketek le-teh … abcab gremo …

… aja, čas za ugibanje 24 ur …

Začimbe

Začimbe

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično. Bookmark the permalink.

10 Responses to Nagradne začimbe …

  1. napo says:

    dej nam sliko!

  2. Vale says:

    Ja jaz jo vidim … ?!?!

  3. napo says:

    ja jaz pa ne … v sivem pravokotniku piše z rdečimi črkami začimbe, pol pa še s črnimi črkami začimbe … potem pa če klikneš na rdeč napis se pa pojavi tole: Not Found
    The requested URL /_HTY3j3Iqu0I/SWOqNbibciI/AAAAAAAAGjI/6COUYQhoYuA/IMG_1001.JPG was not found on this server. …

  4. Vale says:

    Zdaj bi pa morala biti vidna?!

  5. napo says:

    evo, zdej je pa … kurkuma? kumin? origano?

  6. kameleonka says:

    Rdeča paprika, čili, kurkuma.

  7. pervy says:

    curry, pa še en curry, pa še en curry, pa ganđa pa še nekaj stvari🙂

  8. pervy says:

    aja, jaz tudi nisem pozabil🙂

  9. kajakaja says:

    curry, rdeča paprika, kurkuma, garam masala,😀

  10. kameleonka says:

    A ti morda v prostem času začimbe preprodajaš – vsaj tale fotka me nepeljuje k temu razmišljanju.🙂

Leave a Reply

