Povzetek 2008 …

… hja no, nekateri ob nastopu novega leta sprejemajo obljube, drugi povzamejo kaj se jim je v minulem letu dobrega in slabega pripetilo, sama pa že zaradi poklicne deformiranosti naredim analizo vseh izdatkov, ki sem jih imela … če se malo razkrijem, vam lahko povem sledeče:

  • 24% vseh izdatkov v letu 2008 sem namenila za odplačevanje stanovanjskega kredita,
  • 18% je šlo za potovanja;
  • 13% sem porabila za vzdrževanje avtomobila, motorja in vespe, njihovo zavarovanje, servis, registracijo  in bencin
  • 11% vseh izdatkov je pokrilo stroške stanovanja (elektrika, voda, komunala … vključno z dodatnim zdravstvenim zavarovanjem),
  • 10% je bilo namenjeno razvajanju – pijačo, darila, koncerte, obleke, nakit, kozmetiko in podobne kozlarije;
  • 9% vseh izdatkov sem namenila za hrano (beri vse kar sem skuhala doma in vse kar smo jedli zunaj brez tistega kar smo jedli na potovanjih),
  • 7% je šlo davkariji, ker sem imela dve službi;
  • 2% sem namenila za svoje zdravje, ki ni šlo iz obveznega in dodatnega zavarovanja;
  • ostalo je šlo za knjige, CDje, revije in varčevanje za hude čase …

In kaj naj zdaj s temi deleži? Hja, nič kaj bistvenega. So pa zanimivi … če se z izjemo prvega ostali ne spremenijo ne bom prav nič jezna, ampak recesija šepeta drugače …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

3 Responses to Povzetek 2008 …

  1. _maxxi_ says:

    Zanimivo🙂 Še vedno si precej “židinja” … Ma kaka recesija neki dej😛

  2. sv3der says:

    V zadnjem tednu pred koncem leta sem velikokrat slisal:”Ce je tole kriza, pol naj kar traja.” …. in to v Republiki, da se razumemo.

    Glede na procente vidim, da si vsaj 50% namenila sebi in svojemu razvajanju, huh, na se ti v ’09 ta procent dvigne🙂

    -sv3

  3. pervy says:

    hja no ja, očitno malo poješ ali pa imaš tako velike dohodke, da je % zanemarljiv. pri nas je malo drugače, hrana (OK tu je tudi pivo všteto) in sanitarne zadeve (plenice, cote za froce)so verjetno enih 50%, ogrevanje in ostalo še kakih 10-20%. potovanja motor in avto zanemarljivo, davkarija niti 1%🙂 ostalo pa je pač izhlapelo.

    no ja, časi moj užitek 99%, davkarija 1% so pač minili (:

Leave a Reply

