Hja, no …

… kdor čaka dočaka. Že od nekdaj sem si želela prespati staro leto in se zbuditi v novem, pa nekako tega nikoli realizirala. Do včeraj. Nisem ga samo prespala, ampak tudi preležala, predvsem z želodcem obrnjenim navzven. Še čaja ni prebavljal, zato sem se odločila, da ga podarim, pa ni bilo nikogar, ki bi ga vzel … kar vztrajal je tam nekja pod grlom in silil na plano, za družbo, ker je bil osamljen, pa si je vzel še prijatelja žolča …

… potem mi je po 24. urah prekipelo: “Nauš ti mene je***. ” Vase sem spravila zajemalko juhe, dva prepečenca, se udobno namestila nazaj na kavč in začela z borbo. Takoj, ko je hotel zlesti ven sem ga v kali zatrla oziroma ga ignorirala … poslala sem mu še dve tableti, malo čaja in po dveh urah sva remizirala. On se je odločil, da obmiruje, jaz pa sem v džumbusu petard, raket in glasne muzike zaspala …

… danes se zopet malo bockava, vendar je borba malo bolj nežna. Pijem čaj in pišem kozlarije. Če se človeku kozla, pač ne more pisati drugega, mar ne?

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

4 Responses to Hja, no …

  1. Sandi says:

    tudi Špila je zadel tsunami.. pravkar v želodcu prebavljam prvo hrano, ki ni takoj silila ven..

    pa ka si ti ja nor..😀

  2. zdrawc says:

    Jaz sm pa šele dons bolan…jebiga

  3. Vale says:

    Zdrawc tudi jaz sem še danes bolana …

  4. Einherjar says:

    Einherjar is a man of Steel!

Leave a Reply

