Sveti 3 …

Sv3 oziroma njegov blog sem menda našla preko Onke. Nikoli se nisva videla, srečala, sploh se ne poznava. Pa kljub temu je Sv3 človek, ki vedno, kadar je le možno uresniči želje Nas3 (mogoče uresniči še želje koga drugega, za Nas3 pač lahko s sigurnostjo trdim).

V imenu Nas3 se mu danes zahvaljujem in upam, da nekoč trčimo skupaj in tudi v živo kakšno rečemo. Sv3 upam, da veš, da smo ti hvaležni za tvoj trud, ki ne zahteva samo prevoza, ampak tudi ostalo logistiko. Z zahvalami nisem ravno na Ti, še manj na Vi … težko mi gredo iz ust in izpod tipkovnice, so pa vseeno iskrene.  Torej tnx še enkrat in srečno pot v domovino …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

3 Responses to Sveti 3 …

  1. sv3der says:

    uh, nikarte, se mi bo se inako storilo.

    btw, tvoj significant other ima presneto delikatesen okus, bojim se, da bo tezko ugoditi njegovim zeljam. tvojie modrece imam ze v kleti😉

  2. Vale says:

    Sem škilila zraven, ko je pisal naročilo in zmajevala z glavo, da je to čisto tu mač. Ježeš modreci, njamsi, v Trstu imajo samo belce🙂

  3. kameleonka says:

    Zahvala tudi iz moje strani! Bi bilo res fino, da bi se nam že končno uspelo vsem skupaj za mizo usest in nazdravit!🙂

Leave a Reply

