Takole mamo pivoljubci …

… pred slabim mesecem dni me je Ključna podrobnost povabil k tržaškim sosedom na pokušino piva … no prav, pa grem, sem rekla in smo šli … Ključna podrobnost, prijatelj in moja malenkost, ah, pa da ne pozabim, Greta kakopak (beri GPS). In nas je peljala Greta po centru Trsta gor, levo, desno, dol … Greta, kam hudiča nas pelješ? smo se spraševali … in nas je pripeljala … pred staro meščansko hišo.

“Ampak to ne more biti prav?!”
“Hmm, so rekli, da so v tretjem štuku.” Vstopimo.
“Džizas Grozni, kdo te je to povabil? Da nas ne bo kdo slučajno zlorabil.” Korakamo po starih škripajočih se stopnicah.
“Ti, ampak tole je res čudno, jaz sem mislil, da bomo v kakšnem pubu?”
“Hmm, tudi jaz. Fak, a gremo nazaj?”
“Ma daj nehajte, gremo pogledat gor, pa da vidimo.”

Golding na obisku pri tržaških prijateljih

Golding na obisku pri tržaških prijateljih

Dindon … pozvonimo, odprejo se duri, povprašamo, če je to to in možje prikimajo. Vstopimo.

“Fak Grozni, ampak tukaj so sami dedci.”
“Hmm, res je.”
“Mučo a lahko prosim prijazno vprašaš, če je to mogoče namenjeno samo moškim?”
Mučo vpraša in moški resnobno povedo, da ne in da sem dobrodošla.
“Huh.”

Ampak na koncu se je končalo sila prešerno in fino. Poleg degustacije, ki je podrobneje opisana in pofotkana tukajlele vam moram poročati, da so fantje pripravili tudi kulinarični presežek.  K prvi pokušini je bil postrežena rižota s posebnim kozjim sirom. Odlična. Risoto al dente. K drugi pokušini je mojster spekel panceto z janežem. Fenomenalna kombinacija, ki se je sama nikoli ne bi domislila in se je izvrstno podala k belgijskemu pivu, ki samo vsebuje začimbe (koriander). Fantje so bili navdušeni nad mano, ko sem prosila za repete. Na koncu pa so sledili medenjaki, postreženi k tretji pokušini.

Pivce

Pivce

Jutri se zopet odpravljamo k njim. Na pokušino božičnih piv. Tokrat brez strahu, da nas bi kdo zlorabil🙂 Čin …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično, ... meni ljubo and tagged , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Takole mamo pivoljubci …

  1. kameleonka says:

    Hočemo recepte za te fine jedi!🙂

  2. Vale says:

    Hja, za recepte boš pa morala tržaške kolege povprašat. Trikrat lahko ugibaš kateri na sliki je kuhal🙂

  3. sv3der says:

    Cemu zacdenje nad (pretezno) mosko druzbo? Punce, ljubiteljice piv, ste pac v manjsini, vecina se jih rajsi razvaja s sladkimi napitki, ki se lepo svetijo pod neonskimi lucmi.

    Oh, kuko lepo snezi na tvojem sajtu :)))

    -sv3

  4. Vale says:

    Ko bi ti vedel kakšen čuden feeling je bil, ko smo stopicali po tistem starem stopnišču in potem vstopili v prostore društva. Ampak mene občutki itak vedno varajo, bilo je sila prijetno🙂

Leave a Reply

