Aix en Provence … sploh ja …

… no pa mi je uspelo namontirati nazaj. Fotkice.

Skratka na kratko. Pot v Barcelono je potekala tudi čez Italijo in Francijo, saj smo tja selili celo pisarno, zato smo potovali z busom. Nič hudega, čeprav se sliši. Na busu za 58 ljudi nas je bilo 16 …

V dopoldanskem času je bil čas za raztegovanje nog in zajemanje svežega zraka in ustavili smo se v Aix en Provence. Ura je bila 10.00, ravno pravšnji čas, da človek poišče tržnico … in postane žalosten, ko s primerjanjem ponovno ugotovi kakšno bedo ima na domačem pragu …

Ježki

Ježki

… in četudi ne bi jedla morskih ježkov, ostaja še kup druge izbire …

Mmmmm domače ...

Mmmmm domače ...

… tudi za vegetarijance …

Olivce

Olivce

… in potem so prišle na vrsto stojnice s sirom. Pozabila sem na fotoapart, začela degustirati in kupila sendvič iz francoske štruce s štirimi vrstami sira … slastno.

Na koncu sem privandrala do bikerskega kafiča. Očitno so Francozi navajeni mraza. Kljub 10. stopinjam in kar precej močnim in mrzlim vetrom, se je pred kafičem zbralo cca 30 motoristov. Svoje oči sem pasla, slino pa puščala, predvsem na Ducatijih in Triumpfih. Polovica od zbranih je bilo ženskih predstavnic. Na koncu so zagrmeli, naredili še en krog okoli glavnega rondoja in odropotali na izlet. Jaz pa še po en sendvič …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično, ... popotniško and tagged . Bookmark the permalink.

4 Responses to Aix en Provence … sploh ja …

  1. Muki says:

    Uhuhu, tale salamarska pestrost me je kr na rit vrgla. Mater, to bi se moru spravt uvažat.

  2. Vale says:

    A ne Muki, slastno, da glava peče. Pa še poskusit ti dajo vsako zadevo brez problema.

  3. kameleonka says:

    Ah, pravkar mi je na copat kapnila slina.🙂

  4. _maxxi_ says:

    Matr! Temu se reče tržnica!!! Pri nas? Jp, vsako noč od 23.00 – 06.00😉

Leave a Reply

