Fossil za fosile …

Pred dobrimi desetimi dnevi sem si podarila uhane znamke Fossil. No, že tukaj se je zakompliciralo. Ko sem uhane, ki so mi bili všeč, hotela pomeriti, sem ugotovila, da se eden od njih ne da zapreti. Prodajalka mi je prijazno povedala, da bo naročila nove, jih rezervirala na moje ime in jih čez dva dni lahko dvignem …

… čez dva dni sem v prodajalno poslala Ključno podrobnost, ker sama nisem imela časa. Nazaj je prišel brez uhanov in s sporočilom, da prodajalka nima blage veze o kakršnikoli rezervaciji kakršnihkoli uhanov, o čemer sem se še čez dva dni prepričala tudi sama. Ko sem namreč prišla v prodajalno zadeva za pultom res ni imela pojma o čem govorim. Nato sem ji pokazala v izložbi izbrane uhane, za katere se je ugotovilo, da niso pokvarjeni. Plačala sem račun, vzela meni všečne uhane in odpujsala …

… uhani Fossil naj bi bili iz jekla za vse nas, ki smo alergični na vse živo sila primerni. Po prvi uri nošenja le-teh so se mi ušesa blazno vnela, po dveh urah nošenja pa je eden od uhanov padel iz ušesa. Ugotovila sem, da se ne da več zapret.

… danes sem odpujsala v prodajalno z uhani v original embalaži in računom:

“Dober dan, reklamirala bi tele uhane.”
“Aha, bomo jih popravili.”
“Ne, ne, se ne razumeva. Jaz jih ne želim popravljati. Dajte mi nove ali pa vrnite prosim denar.”
“Ja to pa ne bo šlo.”
“O ja, pa bo. Mislim, da imam kot kupec vso pravico zahtevati vračilo denarja, če kupljen izdelek ne ustreza predpisani kakovosti.”
“Vam ne morem nič pomagat, ker ni šefa.”
“Aja?”
“Ja, počakajte 10 min, saj pride.”
“Draga gospa, ampak jaz nimam 10 minut časa in reklamcije bi morali reševati tudi vi, ne samo vaš šef.”
“Ja počakatje ali pa pridite drugič.”
Čakam … 20 minut … pride šef

“V čem je problem?”
“Tele uhane bi rada zamenjala za druge oziroma bi bila še najbolj vesela, če mi vrnete denar.”
“Gospa, lahko vam jih popravim, to pa je tudi vse.”
“Nekako ne bo držalo. Kot potrošnik imam pravico do zamenjave ali vračila denarja.”
“Ja v garanciji ne piše tako.”
“Ekh, nobene garancije nisem dobila.”
“Ja saj za nakit je ne izdajamo.”
“In kako naj jaz potem upoštevam nekaj kar nimam?”
“Veste, tole je zelo kakovostno jeklo, ki je zelo tanko. Verjetno ste si uhan na silo tiščali v uho in skrivili vse skupaj.”
“Prosim?”
Ponovi vse še enkrat, medtem pa krivi s prsti zapenjalo uhana.
“Veste kaj, nisem kupila uhanov zato, da jih bom gledala, ampak zato, da jih bom nosila. Lahko nakladate kar hočete, uhan se ne da zapret, želim nove in nikakor ne popravljene.”
“Izvolite, vidite da se zapira.”
“Prosim???”
“Ja vidite no, zapre se. Sem ga popravil. Skrivili ste ga, ker ste ga na silo zapirali.”
“Aha in če ga bom naslednjič spet po vašem mnenju na silo zaprla in ga po vašem mnenju s tem ukrivila, pridem spet k vam, da ga s prsti poravnate in mi ga vrtete? Mogoče boste takrat celo ugotovili, da sem nanj stopila in je to krivo?”
“Ja gospa, to je zelo tanko jeklo, z njim morate previdno, skrivili ste ga, ne gre drugače kot da ga poravnam.”
“Aha in mi ga boste vsak teden ravnali kar tako s prsti?”
“Gospa, sem vam rekle, jeklo je tanko …”
“Veste kaj, jaz sem vam pa povedala, da teh uhanov ne vzamem nazaj. Prosim za nove, druge oziroma za vračilo denarja. Pa še zanima me, kako bi vi ravnali, če bi pri meni kupili pulover za katerega bi nato ugotovili, da je strgan in ko bi ga prinesli nazaj, bi vam ga jaz za pultom na roke zašila in vrnila?”
“Tega pa ne morete. Mislim, ne morete zahtevati vračila denarja.”
“Pa lahko, če ne tako pa po pravni poti. Sami se odločite.”
Naroči prodajalki: “Daj prosim napiši na željo gospe reklamacijski zapisnik, da vrnem robo.”
“V osmih dneh boste dobili odgovor proizvajalca.”
Prodajalka napiše zapisnik in ko ga že hoče zapakirat v kuverto vprašam:
“A tale zapisnik pišete v mojem imenu?”
“Mhm.”
“A pa ga ne rabim nikjer podpisat?”
“Aja, to pa ja, dobro, da ste me opomnili.”
“Kaj pa račun? Mi ga lahko vrnete?”
“Zakaj pa?”
“Ker je to edina zadeva s katero dokazujem, da sem uhane kupila pri vas.”
“Aja, no potem pa izvolite.”

… se beremo čez osem dni, če ne bom do takrat koga pomrla …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace and tagged , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to Fossil za fosile …

  1. Matilda says:

    Upam, da si takoj poklicala na Zvezo za zaščito potrošnikov! Denar imaš pravico dobiti nazaj ne glede na vse (Zakon o potrošništvu)če to zahtevaš v 8 dneh od nakupa. Zaedva ni povezana z proizvajalcem temveč s prodajalcem. Seveda pa noben trgovec tega ne pove niti slučajno. Moja dobra prijateljica, ki dela v prodaji mi je to povedala in je absolutno, da morajo vrniti denar brez nobenega pogajanja, če se tako odločiš. Ne čakaj na odgovor, ki naj bi ga dobili od proizvajalca!!!!

  2. napo says:

    po mojem bi ti itak po zakonu morali vrniti denar, če s kupljenim izdelkom nisi zadovoljna in ga v petnajstih dneh po nakupu vrneš v originalni embalaži, skupaj z računom …

  3. Vale says:

    @Napo v roku 10 dneh sem uhane vrnila z original računom v original embalaže. Na sebi sem jih imela točno eno uro. Bi jih vrnila že prej, pa me žal ni bilo doma. Gospod v trgovini je trdil, da on kot prodajalec s tem nima nič, ampak mora denar vrnit proizvajalec (japajade). Skratka, ne bom odnehala, ker mi gre to sila na živce.

  4. Matilda says:

    Prečekiraj http://www.zps.si, nasveti in zakonodaja.

  5. okoyono says:

    Nuke ’em.

  6. Vale says:

    Matilda jaz vem kakšne so moje pravice, problem je, da tega ne ve zoprn prodajalec, ki ročno popravlja uhane, katerih proizvajalec je nekdo drug. Danes sem klicala na podjetje, ki je predstavnik Fossila v Sloveniji. Prijazna gospa mi je obljubila, da bodo preverili, če bodo uhani sploh prišli do njih v popravilo in se slišiva naslednji teden. Prepričana sem namreč, da jih ne bo nikamor poslal …

  7. Matilda says:

    Belive me, da on ve zelo dobro. Poročaj.

  8. Onkel PEPE says:

    Krivi so tvoji vneti uhlji. Od temperature se je material deformiral. Zahtevaj torej nove uhlje in gasilni aparat.

  9. Pingback: Fossilno uspešno … « Ukročena trmoglavka …

Leave a Reply

