Francoske vespoline …

… so res ene opedenane in cenjene dame. Naša bi se jim kamot postavila ob bok.

Francoske vespoline

Francoske vespoline

… in glede na to, da so opedenane in cenjene dame, jih tudi vozijo po večini opedenane in cenjene dame v kostimčkih in štiklcih, da  je veselje pogledati za njimi. Po Marseillskih hribih se prav nemarno divje podijo gor in dol, spretno švigajo med avtomobili, vmes malo pohupajo ali pomahajo … skratka respect tako damam na dveh kolesih kot tistim, ki jih upravljajo …

Dama

Dama

Neprecenljivo ...

Neprecenljivo ...

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo, ... popotniško and tagged , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to Francoske vespoline …

  1. emetadindon says:

    Tam, kjer ne sneži ali dežije ravno pogosto, je to zelo uporabna stvarca. Sem nekaj podobnega opazovala v Trstu in Firencah. Šibajo med avtomobili in jo gladko odšibajo dalje😀 .

  2. Vale says:

    Imam to uporabno stvarco, šibam med avtomobili, ponavadi s stegnjenim sredincem … pri nas vozniki avtomobilov še vedno znorijo, če preveč švigaš in te bi najraje zgazili🙂

  3. matilda says:

    Šviganje ne spada v pravila varne in kulturne vožnje! Belive me, ki večkrat vozim po Trstu.
    In tisto o želji po gaženju je bolj nuja oz. presenečenje in hopsss, pa si zgažen (če švigaš)!

  4. Vale says:

    Matilda ne bova prišle skupaj pri šviganju. Šviganje izkazuje kulturo vožnje. Po Trstu naravnost rada vozim, tako z avtom kot z motorjem in v oz. na nobenem prevoznem sredstvu se ne počutim ogrožena. Če bi tako kot švigam po Trstu švigala po Kopru, ja, me hitro kdo zgazi, predvsem iz objestnosti ali pa od strahu, ker pač gleda po cesti kot konj s plašnicami. Ogledala na avtu pač niso za okras … ampak, poudarjam, debate ne bom nadaljevala, ker ne bova prišli skupaj🙂

  5. matilda says:

    Ha,ha,ha, verjamem, da ne bova prišli skupaj, če pa si signorina sulla vespa:-) (brez malizie). V Trstu je to res način vožnje, moram pa reči, da je način vožnje v Trstu, pa še kje v Italiji zelo “arabski” in ker zame vožnja pomeni , da v nekem miru pridem od točke A do točke B, je to zame že Indiana Jones;-D
    In nisem nadaljevala debate:-)

  6. Vale says:

    Trst je proti arabskim državam milini … verjamaj mi🙂 Če pri šviganju jaz pazim nate in ti name je čisto ok … če pa pri šviganju agresivno izsiljujem svoj in ti svoje, postane problem …

  7. Matilda says:

    glede nato, da debate ne nadaljujeva;-D…maš prav, da Italijani ne vozijo ko Arabci, ampak šola je podobna, vendar: ker jaz ne švigam, ker se mi ponavadi prav nikamor ne mudi in ko se mi mudi, si rečem, 1 minuto kasneje bom na cilju, torej mi ni potrebno švigat, ne pazim in ne obračam pažnju na “švigače” in evo problema (zame seveda). Skratka, who cares! Je tako?!

Leave a Reply

