Poskočna pri 109-tih …

Včeraj sem zasledila vest, da je Katarina Marinič dopolnila 109 let. Vse čestitke za to častitiljivo starost Tinki, kot jo kličejo. Odkrito in osebno povedano si sama ne želim biti v njeni koži in doživljati kakšrnokoli stotko, kamoli stodevetko. Ampak nikoli ne veš kaj mi življenje prinese in zarečenega kruha se največ poje.

Ampak zakaj pišem o Tinki? Pri poslušanju včerajšnjih 24ur me je namreč zmotila izjava Petre, ki je vest, da je Tinka začinila s slednjim: … z vsakim letom pa je Tinka bolj poskočna.”

Res, človek, ki gre dalje od stotke je resnično lahko vsako leto bolj poskočen?!

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

One Response to Poskočna pri 109-tih …

  1. klimbra says:

    ItaQ……mladost je norost……skače preko reke……kjer je most!!!!!

    M ane me jebat…….ženska ne zmore več normalnega komuniciranja( mislim, da jo razumejo samo še telepati )……….mah…….vse skupaj je samo še neko čudno vegetiranje…..

    Ma, raj sem že 30 let v grobu…….kot pa tak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leave a Reply

