Oprostite …

… ampak jaz bi eno pivo …

Beer

Beer

… ker si ga zaslužim, ker sem utrujena, ker … bi pač eno pivo …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo and tagged . Bookmark the permalink.

8 Responses to Oprostite …

  1. Luka says:

    Jaz tud.

  2. Einherjar says:

    Mislim, da bi jaz tudi…

  3. Vale says:

    Jaz sem ga včeraj zvečer … in to Laško, pa ne okol govort🙂

  4. pervy says:

    mmmmmmmmmmmmmm jaz tudi!

  5. Einherjar says:

    zame najbrz ves, kaj je slo… dobil gipser sms. Chimay🙂

  6. Vale says:

    @Ein … ravnokar spila deci škratka in deci Chimay-a😛

  7. sv3der says:

    count me in … vceraj sem ravno doma jedel palacinke iz piva (namesto mleka) in pil zraven … pivo🙂 … ah… in se spomnil na vajina ljubiteljska bloga

    -sv3

  8. Vale says:

    @sv3der … to so besede …

Leave a Reply

