Ena osebna …

… danes, namesto svinjske.

Najprej, danke in finke Drugemu svetu. Svinjska mi je danes prinesla svinjsko dober obisk, ker so me linkali, za kar si zaslužijo, da jih linkam nazaj z vsemi zaslužnimi dankami in finkami …

In da vam zaupam še nekaj. Današnji dan je bil svinjski. Zaradi svinj pač.

Toliko za danes o svinjah.

Ugotovitev dneva … speči svinjo preden ti zasvinja dan.

Vprašanje dneva … kako spečeš svinjo, ki je neužitna?

Odgovor dneva … z lahkoto.

Pripomba dneva … ko jo spečeš jo takoj vrži nazaj v svinjak.

Argh …

Sicer pa … the final countdown … one more …

Ali kot pravita Mi2:
“Okoli korita
Zbrana elita
Platona ne čita, ne sluša druga tita
Štirje razredi in glavni odmor
Pozdravljeni v palači, dobrodošli na dvor.”

Jaz pa zapuščam dvor … zbogom in hvala za vse svinje …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

2 Responses to Ena osebna …

  1. kameleonka says:

    Hehe, zaključek mi je všeč – zelo v stilu!🙂

  2. Vale says:

    @Onka😛

Leave a Reply

