Pogled …

… je še vedno čudovit. Tu pa tam ga zasmradijo vonjave iz menze in pri tem se človek vpraša, zakaj morajo menze kuhati hrano, ki ima vedno isti okus, ne glede na to ali gre za meso, juho, solato ali sladico?

The view

The view

Ko bom velika bom lastnica najboljše menze daleč naokoli. Z lepim razgledom kakopak …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

12 Responses to Pogled …

  1. Matilda says:

    Pa ne odpirat najboljše menze v Portorožu, ker jih Rusi imajo že doma. Naredi to v Piranu! Obljubim, da bom tam vsaki, vsaki, vsaki dan!V

  2. Vale says:

    @Matilda, rade volje, če bi šlo🙂

  3. Kodmuse.com says:

    Nekje sem nekoč prebral… neka pravljica verjetno… vse se da če se hoče.

  4. Maxxi says:

    … name kot redno stranko lahko že danes računaš, spljoh ob dobrem piru !🙂

  5. Vale says:

    @Musa, prijatelj Davo bi rekel: “Počasi, počasi”

  6. kameleonka says:

    No, to pa tudi meni ni jasno; Zakaj morajo hrano vedno “pokvariti” za nekimi smrdljivimi dodatki in ojačevalci okusa?! Da bi jim človek vrat zavil!

  7. matilda says:

    Za zadavit bi bilo tistega, ki je Vegeto izumil (tako mimo grede je godpodin še živ in živi v Ljepinaši)saj je ta coprnija prababica vsega. Zakaj bi se trudili s svežo baziliko, timijanom in podobnim, če imamo vrečke v katereih je praktično celo marinirano prase v prahu.

  8. kameleonka says:

    Matilda, če se ne motim, je zadnjič nekje pisalo, da je bila izumiteljica vegete (pred kratkim preminula) ženska.

  9. Karmen says:

    In beseda bo meso postala!

  10. matilda says:

    Mr. Vegeta je bil predstavljen z imenom in priimkom in fotkico pred zelo kratkim v nekem mediju (ali SLO ali HR) in poanta člančiča je bila, da gospodin ni registriral izuma in torej nima od veleizuma tega praktični nič. Tako.

  11. matilda says:

    Misterija! Pravkar sem poguglala Vegeta in ven je padla una certa Zlata Bartl, ki je šla na ono svet 30. julija tega leta pa še ene medajle za pridonos Hrvaški je pobrala s seboj. Evo, pa se že tepejo kdo je edini VegetaAjnštajn. Blajkc!
    Ne bom pozabila, kako je v času vojne v Bosni, prijateljica, ki živi v Franciji in je pač sodelovala v vseh teh humanitarnih zadevščinah, trogala pol avto Vegete za izbegljice, ker niso mogli brez tega. Vsaka čast!

  12. Vale says:

    Lube gate, iz tako lepega pogleda vi na vegeto …

    Glede menze, ki smradi h…

    Prvi dan sem prišla v menzo z osebo, ki se je zdela šefli kuhinje pomembna, zato sem dobila juho in solato zastonj …

    Drugi dan sem prišla v menzo sama, za juho in solato sem plačala polno ceno kosila. Juhe je bila ena šefla, solate pa dve žlici …

    Tretji dan sem prišla v menzo z osebo, ki se je zdela šefli kuhinje pomembna, ampak ne tako kot tista prvi dan, za juho in solato sem odštela evro in pol manj kot za polno ceno kosila. Juhe sem dobila dve šefli, solate pa dve žlici …

    Nauk zgodbe. Na kosilo hodi z osebami, ki se zdijo šefli pomembne🙂

Leave a Reply

