Na kmetiji je lepo …

Nč naum reku ...

Nč naum reku ...

Ekhm, jaz tudi ne ...

Ekhm, jaz tudi ne ...

No, prav, bomo pa tudi mi čist tih ...

No, prav, bomo pa tudi mi čist tih ...

Več >>

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično, ... meni ljubo, ... popotniško and tagged . Bookmark the permalink.

4 Responses to Na kmetiji je lepo …

  1. Ok, ampak te tri slikce se ne ujemajo čist. Druga nekak izstopa😛

  2. Vale says:

    Seveda se ujemajo. Vse živali so iz iste kmetije🙂

  3. jackie says:

    vale, bodi natančna, ena ni več …🙂

  4. Vale says:

    Ne samo ene. Tudi putka je šla v pečico😛

Leave a Reply

