Živa groza …

… med predajanjem starega dela in prevzemanjem novega si vzamem čas še za domače računovodstvo ter ažuriranje le-tega. Ko si vmes za sprostitev želim objavit enega od nedavno preizkušenih receptov ugotovim, da je fotoaparat, na katerem so še fotke, vzel Ključna podrobnost, ki se trenutno nahaja nekje v Udinah in mi pošilja nemarne fotke lepih kozarcev, napolnjenih z opojno tekočino (katero, lahko 10x ugibate)?!

… zatorej, danes nič od receptov. Živa groza vam rečem.

… grem kuhat riwc. Drugega mi pač ne preostane.

p.s. zdaj sem ugotovila, da niti v klet po pivo ne morem, ker je seveda Ključna podrobnost vzel ključe s sabo. Trpim.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

4 Responses to Živa groza …

  1. kameleonka says:

    Aja, tudi jaz neizmerno trpim! Cel dan pijem le vodo in čaje. Bom pa jutri vsaj notranje očiščena! Tudi ti boš veliko bolj notranje čista kot bi bila ako bi pila pivo!🙂

  2. kameleonka says:

    …je že vedel, zakaj jih je vzel!😉

  3. Vale says:

    Veš kaj, sem si naredila kakav in potem ugotovila, da nimam ne cimeta ne ingverja. Bemti😦
    Kar se pa ključev tiče. V hladilniku je 0,75 l La Chouffa, ob hladilniku pa flaša Lav-a, flaša Nikšičkega in flaša Jelena. Ampak jaz sem si takoooo zaželela Karmelita, ki je pa seveda v kleti. Bemti😦
    Notranje sem nemirna🙂

  4. Ivan Grozni says:

    KarmeliEt. (dodatek E-ja)

    In da, bivanje z mano je trpljenje. Jebiga.

Leave a Reply

