Predvolilni BTP-ji …

… Blago Telečji Pogledi all around Slovenia. I fell BTP.

Parlamentarne volitve so res burleska. Če se človek resno zazre v obraze kandidatov, ki te BT (Blago Telečje) gledajo iz tistih iverk, zbitih v A, ti lahko ob primerni meri cinizma in humorja “polepšajo” dan.

V petek sem se odpravila na rodno Koroško. Tam med Razdrtim in Logatcem so bile blazne kolone, zato sem v Senožečah zavila na magistralsko. Ko sem se že vehementno režala vsem buksljem, ki stojijo na avtocesti, češ, kaj pa ne poslušajo traffic info na radiu, sem hkrati že vehemetno stala v pet kilometrski koloni pred Postojno. Pa sem se še sama vlekla kot jara kača. Čas je bil primeren za opazovanje teh predvolilnih A-jev, ki stojijo v vsakem jarku ob cesti, na njih pa se bohotijo pofotošopirani frisi tistih, ki mislijo, da bodo naredili vsem nam lepši jutri. Še ovce na sosednji gmajni so bile bolj zanimive kot oni. In še ovce na sosednji gmajni imajo bolj prodoren pogled kot oni. Oni imajo ipak BTP.

Pri tem se opravičujem vsem teličkom, ki jih res nisem želela žaliti.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

7 Responses to Predvolilni BTP-ji …

  1. kajakaja says:

    ti si pa ziher štajerska. Tam je izraz BTP v dnevni rabi, med tem ko ga pri nas na gorenjskem še nisem zasledila.
    sam ja. BTP-vazija. uha!

  2. Vale says:

    @Kajkaja, nekako sem in bom ostala Korošica😛

  3. klimbra says:

    Ofce…….bodočnost za Slovenijo!!!!!!!!!

    Predlagam:
    – 30 belih ovac v parlament na levo
    – 30 črnih ovac v parlament na desno
    – 2 črnobeli ofci na sredo

    Rogatega ovna……….da jih pošteno poflodra!!!!!

    Sloveniji je bodočnost zagotovljena…..in Evropske plače že na začetku leta 2009!!!!

  4. Vale says:

    Klimbra jebotebog ne žali ofc no …

  5. Emeta says:

    Zdravo, korošica!

    Sem nova tukaj, pa sama tudi Korošica. Preseljena “šta”. Samo ti pa imaš daleč do doma… Te je luškano čitat!

    LP, E.

  6. Vale says:

    @Emeta ni hudega. Do “doma” imam 2 uri in 15 minut, če seveda ne rijejo po cestah.

  7. Emeta says:

    Vale, pa res ni hudega – sem jaz samo pol ure v prednosti. Trikrat hura za avtoceste. 1:0 zate – moja pot gre zgolj po magistralki.

Leave a Reply

