Pogled/razgled …

… ki se mi ponuja v moji novi službi.

The view

The view

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

22 Responses to Pogled/razgled …

  1. Luka says:

    Lepo kje si to slikal?

  2. napo says:

    a delal boste pa samo, kadar bo megla?

  3. Vale says:

    @Sweet sensation … res je🙂
    @Luka … slikala sem iz pisarne kjer delam. In sem Ona ne On😛
    @Napo … delali bomo sto na uro, za razliko od zdaj ko smo 10, tudi, ko bo sončno. Je pa res, da bomo vedno relaksirni. Če nas bodo živci grabli bomo samo skozi okno pogledali. Torej bomo živčni samo, kadar bo megla🙂

  4. Einherjar says:

    Coundown do pa steje koliko?

  5. ermin says:

    a tist na drugi strani je “lijepa moja”? ma ke lepo🙂

  6. kameleonka says:

    Kakšno vzpodbudno okolje! Uživaj!!

  7. okoyono says:

    Lepo morje – škoda, da ni naše😉

  8. Dinozaver says:

    Beli križ?

  9. Fire says:

    Ma kej si na Kolumbani?

  10. SkySAM69 says:

    Matr sem ti fauš …. fejst. Sem ti to že hotel napisat za pogled iz brloga, pa sem se mislil, da ne morem biti takšen slovencelj, ampak ta slika pa je preveč. F A U Š … pa nehaj se važit!!!

  11. Vale says:

    @Ein … še 4 tedne, ampak 2x na teden sem že tam🙂
    @Ermin … ja, na drugi strani je ljepa njihova.
    @Okoyono … ma ima pogled tudi na naše. Pofotkam drugič🙂
    @Onka … res je in res maš.
    @Dinozaver … malo pod njim.
    @Fire beri pod Dinozavra.
    @SkySam69 … lahko prideš na kavico in uživaš. Drugače pa še beri pod Okoyono😛

  12. Dinozaver says:

    Mejduš… sem kar malo nostalgičen ratal… vsa tista poletja, ko smo hodili tu mimo po kruh in mortadelo za zajtrk…🙂

  13. Onkel PEPE says:

    …pridem…
    Blazno uporaben sicer res nisem, skozi okno pa znam gledat.

  14. Vale says:

    @Pepesan, ko prideš ti garantiram ležanik na terasi in se lahko igraš tudi ležernega turista, ki hvata brown boju.

  15. Onkel PEPE says:

    Gut. Tudi to znam🙂

  16. jackie says:

    to bo pa težko delat …

  17. sv3der says:

    [zelen od zavisti] ah, sej ni nič posebenga [/zelen od zavisti] … povej mi samo, KAKO LAHKO SPLOH KAJ DELAŠ V TAKŠNEM OKOLJU?

  18. Vale says:

    Joj, a vam vsem nekaj povem? Pisarna, kjer sem se locirala nima tega pogleda oziroma lažem, miza za katero sem se locirala ga nima oziroma zopet lažem stol imam obrnjen stran. Moj trenutni pogled skozi okno je naravnost travmatičen, saj zaobjema vse vile z bazeni. Zgornji pogled pa je možen še iz terase za relaksacijo, ki jo premoremo in iz predverja. Kava se torej pije z razgledom na morje. No, pa če bi si izbrala drugo pozicijo v pisarni, bi tudi jaz še vedno gledala na tisto zgoraj🙂

  19. matilda says:

    Ne bo ti hudga:-)
    Upam, da imate ob takem pogledu tudi rezerviran parking, ker je na tem delu obale frka….

  20. Vale says:

    Ni frke Matilda, parking je rezerviran🙂

  21. matilda says:

    Eeeee, ja!!! Sem predpostavljala;-)

Leave a Reply

