Ne prenašam vročine …

… zato komaj čakam konec jebe*** vročega poletja. Pa še vsi kričeči turisti in gužva izginejo z njo. Morje postane zopet tiste lepe plave barve, nebo jasno modro, sončni zahodi simpatično kičasti in človek lahko zadiha.

… tudi moj nadpovprečno nizek pritisk ne prenaša vročine. Tako zelo je ne mara, da me dela zaspano, primanjkuje mi zraka in posledično sape, težko diham, včasih padem skupaj, skratka vse skupaj je neznosno.

In tako danes zjutraj na vhodu pred našo ustanovo:

too hot to live

too hot to live

Oseba žnj: “Ooo a si že z dopusta ali šele greš?”
Me, myself & I: “Hja no, nekaj že z, nekaj pa še grem. Ampak hvala ku***, da je konec te fuk**** vročine.”
Oseba žnj začudeno: “Prosim? Jaz sem pa slabe volje, ker je danes tako hladno.”
Me, myself & I (v mislih): “Hladno? Saj je fak*** 20 stopinj.” Na glas pa: “Saj je ravno pravšnja temperatura. Ko bi vsaj čez dan bilo tako lepo in se ne bi več dvigala.”
Oseba žnj še bolj začudeno: “Kako to misliš? Saj je mrzlo. Če ni čez 25 stopinj me zebe”
Me, myself & I (v mislih): “Ok, če ti je faki*** hladno se poberi v bolj vročinske kraje, ne pa meni težit v tem lepem, ravno pravšnjem jutru.” Na glas pa: “Hja, meni je ravo prav.”

Skratka, a sem vam povedala, da res ne maram vročine?

V Belgiji je bilo čez dan simpatičnih 22 stopinj, zjutraj pa prijetnih 16. Sprehajala sem se v krilcu in kratkih rokavih, po hrbtu mi ni tekel švic, v čevljih ni bilo sledu o poplavi in iz čela si nisem rabila brisat nobenih kapljic znoja.

Res je, živim na napačnih geografskih koordinatah. Grem zopet na sever. Pa pa.

p.s. Pa še nad mojimi belimi nogami se nihče ne zgraža. Pih.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... razmišljanja, ... škavace. Bookmark the permalink.

8 Responses to Ne prenašam vročine …

  1. Pozimi je premrzlo, poleti pa prevroče. Če je v Belgiji čez dan 22, zjutraj pa 16 stopinj, potem je to res idealno. Se bo treba preseliti.🙂

  2. M&M says:

    takšne temperature so res idealne!

  3. _maxxi_ says:

    Vale ti imaš težave z istimi budalami ku jst🙂 … pero da vidiš kako škodi šele nadpovprečno visokemu pritisku😦

  4. sv3der says:

    to je res, ampak zeljenjava in paradajz pa v teh razmerah rastejo zanič oz. rastejo se, vendar so tko zelo brez okusa.

    Imela sta sreco, da je bilo soncno, namrec ta konec je rad prekrit z oblaki, tudi po cel mesec (ali vec). Trust me, it’s f***** depresing, sploh ce se dodas rahlo prsenje (ne dez ne megla, kr neki) in pa deznikolomni veter (vsaj 3/leto mi polomi), skratka …

    res je, tu je hladneje in meni je to tudi vsec, vendar so tut tudi veeeliki minusi (no, zibelka piva, cokolade, vafljev, stripov in pomfrija je blizu pa se morskih dobrot iz atlantika je o-g-r-o-m-n-o in vse to po jako dostopni ceni) …

    -sv3

    p.s. belgijanerji se radi prazjo kot cevapi na soncu ino solariju (so vsi vedno hrustljavi) vendar nic ne de, se vedno nas je veliko bledolicnih in res je, v Republiki te gledajo na plazi kot AliEna, pa ne onega ki poje ….

  5. Ivan Grozni says:

    Pečejo naj se kruh, meso itd., človek pa ne.

  6. kameleonka says:

    Ja, na sever bo treba! jest grem tut!🙂
    Saj načeloma maram poletje, ne maram pa te soparne vročine, kakršna je zadnja leta, ko narediš tri korake, pa ti po hrbtu potok priteče.

  7. Vale says:

    @Maxxi čestutke za blog in seveda za malega Maxxija (se mi zdi, da je mali Maxxi);
    @Sv3 – fauš sem ti vsega razen školjk. Bljak.
    @Onka – ja kam hudiča pa greš😛

  8. _maxxi_ says:

    Hvala, hvala🙂 .. je bla ura dej, da sm se opogumu in odpru blog:)
    Je mali maxxi ja … čista kopija🙂

Leave a Reply

