Hihi, pa ne okol govort …

… sploh pa ne Ključni podrobnosti.

Pred cca desetimi dnevi sem Moniki iz Maribora poslala začimbe, ki jih je prejela za pravilni odgovor v “Kulinarični cotoje?” Istočasno sem v Maribor pošiljala šop ključev.

Monika bi morala dobiti zraven curry-a recept za pripravo, prejemnik ključev pa pildek z navodili kam kateri ključ paše. No, saj veste tisto … “Vale, zberi se”.

Monika se mi je takoj, ko je prejela začimbe, zahvalila ter v mailu pripisala:
danes sem prejela paketek, ki ga bom v kratkem z veseljem sprobala. Se že veselim.:)
Pa še nekaj, v kuverti je bilo poleg tiste paste za curry tudi sporočilo za XY (pišeš mu o nekih ključih), to verjetno ni bilo namenjeno meni 😉 Obveščam te le, da boš vedela, kje se je zataknilo.

No, danes pa sem govorila z XY, če je dobil ključe. Pri pogovoru me je prijazno opomnil, da je s ključi dobil tudi neki recept in da se zahvaljuje zanj, samo verjetno ni bil njemu namenjen 🙂

A moram še kaj napisati?

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

One Response to Hihi, pa ne okol govort …

  1. Barbara pravi:

    Jao, to se tut meni dogaja, kr naprej… Vse pomešam, emšo me daje…
    Aja, ovca je pa zakon!

    Lp,
    Barbara

Oddajte komentar

