Ko so besede odveč …

Darile

Darile

 

Zdravljica

Zdravljica

 

Kosilo

Kosilo

 

Party

Party

 

Party

Party

 

Party

Party

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično, ... meni ljubo, ... popotniško and tagged . Bookmark the permalink.

16 Responses to Ko so besede odveč …

  1. Einherjar says:

    Vceraj sva lezala zvecer v postelji… Se spogledava in si priznava…
    Oba bi rada bila spet v italiji in testirala in uzivala v teh pivih.

  2. vale says:

    Saj imata dve flaši🙂

  3. Ivan Grozni says:

    Einherjar, tudi jaz sem imel zelo podobne, če ne celo identične misli.

  4. Einherjar says:

    Vale: dve? in?…😉

  5. Vale says:

    Potrpljenje, potrpljenje, kmalu jih pride več za prvo silo, nakar sledijo vrčki točenega🙂

  6. Vale says:

    BTW hvala za kosilo. Ombolo sta pozabila🙂

  7. kameleonka says:

    Kaj je tisto na sliki kjer spodaj piše kosilo?! Mislim da bi to zadevo morala nujno probati!!

  8. Vale says:

    Onka to je ombolu v testu z rukolo in panceto. Ko prideš dol ti lahko poserviramo🙂

  9. sv3der says:

    Vale, zavitek izgleda odlicno. Kaj, ce bi napisala ti en recept. Sej vem, da ti ne bo odvec …

  10. Vale says:

    Sv3der, čakam jaz tebe, da komentiraš, a vidi ti njega s komentarjem na hrano. No, ampak vseeno hvala. Zakaj? Za Cantillon, ki si ga prinesel in smo lahko z njim nazdravili🙂

    Ombolo v testu. Recept? Predlagam, da se ustaviš v Gostilni Oljka v Vanganelu, kjer je hišna specialiteta. Je pa res, da sem ga delala že tudi sama, ampak ta v Oljki iz krušne peči je naravnost fantastičen.

  11. Einherjar says:

    Kar se tice ombole v testu, jo bom danes ali jutri tudi jaz dal na net, namrec moja preljuba Valkyra je le-to servirala za kosilo v nedeljo.

  12. Vale says:

    Ein, Valkyra je v nedeljo še delala ombolo v testu? Svaka čast🙂

  13. sv3der says:

    @Einherjar: slava in Cast Valkyram in ostalim pravljicnim bitjem. Ceprav bom najbrz kar v Oljko odsel.

    @Vale: a propos Cantillonu, ce ze hoces, bom komentiral – kristus jezus, je to en zanic pir. Sem najprej mislil, da sem ga usral, potem sem le prebral, da zori lahko nekje do 2030 leta, spreminja okus in je BIO … jeej jeej jest se ga odpovem do konc zivljenja, pa magari ce bo to okrog 2030😦

    -sv3

    p.s me veseli, da je vsaj nekomu vsec ta kislica. moja malenkost definitivno ostaja pri Trapistih😀

  14. Ivan Grozni says:

    hehe, sv3der, vidim da nisi prevelik ljubitelj lambic-ov. Ali samo Cantillonovih produktov te vrste?

  15. Vale says:

    Sv3der nč ni kislica, prav fino pivo je. Res, res. Navdušena. Če boš imel kaj platza, se priporočam za kakšno flaško dve😛

  16. sv3der says:

    @Grozni: samo omenjenga.

    @Vale: itaq, pridem konec avgusta zopet na jug😀

Leave a Reply

