Pri nas imamo jajca …

… pretežno vsak vikend. Na oko, žvrkljana, v omleti, kuhana, odvisno od prilog. In se mi zadnjič zahoče poširanih.

Poširana jajca pripraviš tako … eh, ne da se mi pisat, poglejte si tukaj. Sliši in vidi se sila enostavno, ampak ni. Jajce je sicer bilo spoširano, vendar njegov izgled ni bil ravno takšen, kot sem si ga želela, Ključna podrobnost pa se je ob poteku dogodkov odločil, da bo ostal raje pri pečenih na oko.

Sami presodite katero je bolj apetitlih …

Pečeno jajce

 Poširano jajce

Seveda pa sem trmasta in v bodoče sledi nov poizkus, vse dokler ne dobim pravega rezultata.

Ker imam jajca.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično and tagged . Bookmark the permalink.

9 Responses to Pri nas imamo jajca …

  1. UrosG says:

    Bi raje ostal pri zgornji metodi😉

  2. Vale says:

    A ne, spodnja nekam uvelo deluje😛 To pa zato, ker je bila voda, ko sem jo vlila vanjo, premalo vroča.

  3. sekundek says:

    Ja res, tako utrujen jajček😀 Sploh mi pa takšni obeljeni rumenjaki tudi pri klasični na oko niso preveč všeč. Mora bit lepo viden😉

  4. Sandi says:

    takole na prvi otip bi komentiral, da je tvoje verjetno bilo boljše zgolj in samo iz enega razloga, ker ni bilo liquidno. jajc mora biti trd, drugače kažem rumeni karton..

  5. Vale says:

    @Sandi, če misliš na liquidnost beljaka, ni bil liquiden ne pri pečenem, ne pri poširanem jajcu, rumenjak pa pri nas jemo izključno liquiden in takšen je takisto bil pri obeh🙂

  6. Anja says:

    Jaz bi jedla uno iz zgornje slike.

  7. Sandi says:

    visoko v zrak je poletel,
    rumeni karton,
    zaradi rumenega..🙂

  8. Vale says:

    Jajca brez možnosti točanja niso jajca😛

  9. špela says:

    jaz jem samo tretjo različico. na oko, ampak pečeno po obeh straneh. ga obrnem🙂

Leave a Reply

