Slab začetek, dober konec …

… menda?

Za dobro jutro naju je namreč pred votlino pozdravila deščica z oglasnim sporočilom:

 

 

 

 

 

 

 

Seveda je vsebina oglasa čisto upravičena, saj prostor, kjer puščava vespolino ni namenjen parkiranju, vendar je pri tem treba omeniti slednje. Vespolina ima tam svoj prostor že več kot leto dni in pri tem nikogar ne ovira pri ničemer. V več kot letu dni se tudi nihče od rednih, niti od izrednih prebivalcev bloka ni pritožil, da bi ga motila, do včeraj seveda. Res je tudi, da vespolina pušča olje (ipak je stara gospa), ki pa ga moja malenkost redno čisti in ga je tudi tik pred postavitvijo oglasnega sporočila. Glavno dejstvo pa je, da je oglasno sporočilo anonimno. Zakaj? Ali ne bi dotična oseba, ki jo vespolina moti, pristopila in povedala kar pa ima za povedati, namesto da pušča strahopetna oglasna sporočila? Kakorkoli. Ključna podrobnost je oglasnemu sporočilu namenil svoje sporočilo, ki je vabilo anonimneža naj pokliče ali se oglasi v votlini, da se pomenimo in najdemo skupno rešitev. Kakopak ni bilo ne klica, ne kogarkoli pred vrati votline. Bizarno, res.

Na sumu imam petično teto v pritličju in ob prvi priliki jo bom prijazno pobarala, če je ona lastnica oglasnega sporočila, ki sedaj sameva pred blokom namesto vespoline, ki smo jo pospravili drugam.

Oglasno sporočilo pa ni razburilo samo mene (moj nizek pritisk je šel v abnormalne višave), ampak tudi vespolino, ki me je v popoldanskih urah, ko sem se odpravljala iz tlake, s kurblom prav fino usekala po nogi. Po takisti nogi, ki sem si jo pred mesecem dni izvinila.

Lepo se je usekat po še nezaceljenem mestu in si napravit novo oteklino z novimi barvami v zeleno, modro, vijolično, rumeni kombinaciji. Ampak to še ni bilo dovolj. Na poti proti zasluženi večerji si je  iz same žalosti izpustila dušo. Na zadnjem kolesu. Vsa sreča, da je to storila dober kilometer pred garažo, da Ključna podrobnost ni imel pretežkega dela.

Sama sem se, zaradi boleče noge, odločila, da ga počakam pri Giordani Krmac (o njej več v enem od prihodnjih postov), kjer sem se udobno namestila v senco pod krošnjo dreves ter čakala. Čakanje je obrodilo sadove v obliki oteklin po celem telesu. V trenutku me je namreč napadel roj komarjev. Kaj lepšega, še posebej, če je človek alergičen na njihove pike.

Za desert k vsemu sem odpovedala še večerni zmenek z MNB (Mojo Najljubšo Bjondo), s katero sva kanili na koncert v Koper. Sama sem zaradi spuščene duše vespoline bila že precej pozna, v želodcu pa je krulilo in nikakor nisem želela iz urnika črtati večerje v dvoje s Kjučno podrobnostjo. No, pa tudi, če bi jo, do koncerta ne bi prišla. Vsaj z MNB skupaj ne. MNB namreč ni mogla do Kopra, saj je bila cesta, po kateri se pripelje, zaradi dveh prometnih nesreč zaprta.

Ampak kot pravi star uzbekistansko paragvajski pregovor, slab začetek, dober konec. Kljub vsem majhnim pripetijam, sva dan zaključila z nasmeškom na ustih. Zwerina je namreč našla nov dom, v katerem bodo, po vtisu sodeč, lepo skrbeli zanjo.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... razmišljanja, ... škavace and tagged . Bookmark the permalink.

8 Responses to Slab začetek, dober konec …

  1. kameleonka says:

    Ojoj, kakšna štorija! Me pa zelo zanima kdo je lastnica čudnega imena Giordana Krmac?!

  2. Vale says:

    Onka, v bistvu se vprašanje glasi, česa je lastnica gospa Giordana Krmac🙂 … ampak več v nadaljevanju zoprnice Vale😛

  3. Vale says:

    Hmmm, glede na klicaje je bil kakšen Nežmahovec😛 ali pa Klimbra😮

  4. kameleonka says:

    Lastnica komarjev morda?!🙂

  5. Vale says:

    Onka … ne🙂

  6. klimbra says:

    Prefukat anonimneže………..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!😦

  7. Alain says:

    No vidiš… sosed prej kaj slabega naredi kot pa kitajc🙂

  8. Vale says:

    Alain, saj sem povedala, da mi Kitajci niso nič slabega naredili🙂

Leave a Reply

