Gratinirane bučke …

… oziroma kako pripravit okusen obrok, ko imaš v hladilniku vsega po malem.

 null

Redko se tudi zgodi, da ne bi imela ideje kaj bi kuhala. Se pa zgodi. Takrat ponavadi pogledam v hladilnik in potem iz sestavin, ki so tisti trenutek v njem, pripravim obrok. Tako je bilo tudi pred nedavnim, ko so se v hladilniku nahajale naslednje reči:

  • dve cuketi (bučki)
  • por
  • dva pečena svinjska zrezka od prejšnjega dne
  • malo kisle smetane
  • malo sira
  • malo paradižnikove omak
  • malo chutney-a
  • eno papriko

Cuketi sem prerezala na pol in jih z žličko izdolbla. V pekač sem nalila paradižnikovo omako, ki sem ji primešala chutney, izdolbene koščke cuket in narezano papriko. Na vse skupaj sem naložila cukete, ki sem jih “napolnila” z narezanim porom, narezanimi zrezki, kislo smetano in sirom. Vse skupaj sem položila v prej ogreto pečico na 200 stopinj in pekla 20 minut.

null

Hitro pripravljen in okusen obrok.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično and tagged , . Bookmark the permalink.

19 Responses to Gratinirane bučke …

  1. Mmmm, izgleda zelo okusno. Obožujem bučke. Jih je še kaj ostalo?🙂

  2. Onkel PEPE says:

    Kako ti pride na misel, da granatiraš bučke?
    Jaz jih običajno nasekljam in vržem v wok. Kompletni recept je pa popolnoma odvisen od tega, kaj se mi valja po hladilniku in je le kak mesec čez rok uporabnosti.

  3. Vale says:

    Pepe simpl. Imam sicer lito železni vok, ki pa ni primeren za indukcijsko ploščo, plina pa nimam, tako mi ne preostane druega, kot da jih granatiram🙂

  4. Onkel PEPE says:

    Moj (bivši) litoželezni wok se je izkazal za prvovrstno yebo, za katero potrebuješ orožni list. Velikodušno sem ga podaril nekemu zagrizenemu tradicionalistu. Upam, da mu ne pade na glavo vsakič, kadar ga jemlje iz kredence. Sam pa s pridom uporabljam pocenske in lahke aluminijaste woke renomirane tvrdke Bialetti, ki imajo poleg vsega še zložljive ročaje in so prikladni za shranjevanje. Ko pa se začne teflonska obloga guliti, jih brez slabe vesti in obžalovanja ločeno zberem.
    Če boš posebno pridna, ti morda ob priložnosti kakega pritovorim. Novega, seveda.

  5. Vale says:

    Pepcito, med voke uvrščam zgolj in samo litoželeznega in njegovo uporabo nad odprtim ognjem. Vse ostalo je vseeno ali je vokaste ali oglate oblike in jedi v takšnih vokih niso niti približno podobne tistim, ki so pripravljene v litoželeznih. Kar se tega tiče, tudi sama vržem kdaj pa kdaj buče v teflon🙂

  6. Onkel PEPE says:

    Valewija, potemtakem si bolj zadrgnjena od najbolj ortodoxnih Kitajcev. Ko sem svojčas vandral po tisti širni deželi, sem videl vse sorte wokov, samo litoželeznega nobenega. Tudi Kitajci niso več tisto, kar so bili.

  7. Vale says:

    Pepisimo sem, priznam. To je isto kot bi ti prodajala janca izpod peke, pečenega v pekaču v električni pečici🙂 Vem, tudi Bosanci niso bili več, kar so bili🙂

  8. SkySAM69 says:

    Draga naša Vale … tvoji recepti še vedno zažigajo. Ampak ta litoželezni vok …. koliko sem lahko sam vandral po azijskih deželah in njihovih kuhinjah, tovrstnih grdosij – litoželeznih namreč – ne uporabljajo … spljoh. Pa najsigabodi rikšarji v Kathmanduju, mama Khadro v starem Tibetu ali pa Marijini kuharji v Pushkarju. Vsi ti in podobni velemojstri uporabljajo takšne – “klepane” voke iz navadnega “pleha”, ki je najboljši takrat, ko je čisto črn in izgleda čisto umazan. Da pa rešiš tvoj problem z fensidensi indukcijsko ploščo ti predlagam gorilec http://www.speci.si/product_info.php?cPath=41_45&products_id=93 , ki ga fino butneš na balkon in osrečiš Ključno podobnost (podrobnost) s kakšno kitajsko domislico izpod tvoje genialne kuhalnice.

  9. Vale says:

    SkySam verjamem in lepo, da se po dolgem času zopet oglašaš🙂 In vem, da je varianta gorilec, ampak v naši mali votlini je že tako vse natrpano z vsemi mogočimi kuhinjskimi zadevami (kruhomat je pod mizo in se tam tudi kruh mesi, pod mizo namreč, na balkonu je pa roštilj) in za tiste parkrat, ko bi moja malenkost kuhala resnično kitajsko, je čisto dovolj teflon posoda, ki ni v obliki voka🙂

  10. Vale says:

    No in fora je v tem, da tudi litoželezen rata črn in umazan in je takrat hrana iz njega nartabulša, teflona pa vemo, da se prav nič ne prime. Tako kot mene ne😛

  11. Onkel PEPE says:

    SkySam69, tudi jaz sem vesel, da si se oglasil, ker me je močno skrbelo, da so moji betežni učki tam doli v Aziji kaj pomembnega spregledali. Potrjujem navedbo o popularnosti plehnatih, klepanih, črnih in bulastih wokov vsaj v tistih krajih, po katerih so mene nosile nožice.

    Valewija, če je gorilec mož od gorile, ti ga resnično ne priporočam za na balkon, kamoli za v stanovanje. Utegne ti požreti bučke, potem pa granatirati še tebe.

  12. Vale says:

    Obema hvala za razlago. Sama tam ankol bla, tudi ankol ne bom, ker me ne vleče in ker ne maram Kitajcev (upam, da ne bom kdaj zarečenega kruha jedla). Iz same žalosti, da so me nategnili, da je pravi vok samo litoželezni, bom vanj zasadila rože, verjetno bodeče neže. Tako … če pa bom ful prešerne volje, ga kanim zalučat čez balkon ravno, ko sem bo pod njim sprehajal Sulfo s kunkobino ali težak, ki teži zaradi vespoline …

  13. SkySAM69 says:

    Striček Pepe, tvoje betežne očke še zmeraj delajo – no ja vsaj kar se pleha dotikuvle.
    Vale, a tisti roza šmrkl, ki mi ga je tvoj blog prilimal zraven mojega posta je čisto naključje? Namreč to, da je roza se mi zdi hudo. Veš, mojemu četrtemu prestolonasledniku sem se že v porodni sobi moral opravičevat za nagravžno roza zdravniško haljo, v katero me je stlačila sicer zelo prijazna babica. Verjemi mi, da je bilo potrebnih kar nekaj zvijač, da sem nekaj minut staremu otročku z velikimi očkami razložil, da je njegov starec biker in normalno ni oblečen v take “srčkane” cunje. In čez par let, ko bodo te velike očke našle blog tete Valewije in očetov komentar opremljen z ROZA flekom ne vem, če še mi bo čisto verjel.
    Shit, aktalni dr.Dabić bi mi najbrž diagnosticiral homofobijo🙂
    BTW oglašam se res redko, berem pa redno – priljubljen blog

  14. Vale says:

    Tisti roza šmrkelj je naključen in ti ga prilima moj gostitelj WordPress. Po moje ni tako hud kot tisti, ki ga vedno dobi Klimbra. Klimbrin je namreč ženska😛

    No, pa oglasi se še kaj tudi takrat, ko ne bom budalaštin razlagala🙂

    Aja, pa to ni homofobija, to je samo dokaz, da si čisto ta pravi moški, čeprav verjetno Malizzie ne uporabljaš🙂

  15. Onkel PEPE says:

    Valewija, razveselil te bom s podatkom, da se prav zdajle v mojem krivoverskem woku cmari:
    – naseckana čebula
    – naseckana 2 korenčka
    – naseckano zelje
    – česen, takisto naseckan
    – pa za slab štamprle sojine omake.
    Bučka v frižiderju je videti še v dobri kondiciji in bo zdržala do jutri. Pšeničke, ribic ali mesovja tokrat tudi ne bom mešal v futr, vendar predvidevam, da bo vseeno užitno. Ne morem ti poslati fotke tega kulinaričnega presežka, ker mi otrok še ni vrnil fotkiča. Tole nam prinese permisivnost.

  16. Vale says:

    Dragi Pepisimo, zelo sem vesela, ko berem kaj cmariš, še posebej zato, ker od 11.00 ure dalje, ko sem poglodala štiri prepečence in en jogurt, v želodec še nisem spravila kaj drugega. Še dobro, da nimaš fotkiča. Grem pa čez dobro uro, dve na pizzo, kuj ko se kupec zwerine odkota domow in Grozni vrže šuške, ki jih bo dobil za zwerino iz žepa😛

  17. Onkel PEPE says:

    Excellentna novizza!!!😀
    Namreč ta glede odselitve zwerine. Prepečence in jogurt v želodcu je prepovedala že ženevska konvencija. Če jih ni, bi jih morala.
    Čestitamo gosponu Irfanu G. in želimo, da vama gre slavnostna pizza v slast. Tudi pirček se bo prilegel.

  18. Alain says:

    Vale ima prav… pravi official vok je litoželezni. Kaj pa potem dejansko kdo uporablja je pa njegova stvar. In tak vok je dober šele po nekaj mesecih, ko dobi svoj okus. Ne sme se ga pomivati klasično ali bognedaj v pomivalcu. Ko nekaj odpečemo v vok nalijemo malček vode, s kuhalnico požokamo, premešamo, odlijemo, posušimo, rahlo premažemo z oljem in vok je ready na nove dogodivščine. Podobno je z grill ponvijo… le da tukaj, odkar sem poizkusil litoželezno, ne pride v poštev več teflonska. Okus hrane je v pravilno vzdrževani litoželezni ponvi boljši. Pri voku sem pa tudi sam šaltal na teflon, ker ga uporabljam občutno manj kot grill ponev.
    Vale: ma kaj so ti storili Kitajci? Zaradi njih tipkaš na kompu, ki bi te drugače stal X-krat več, več žalega ti bo naredil sosed, kot pa kitajec in za konec, najpomebnejše…tadaaa… testenine veselo copraš prav zaradi njih. Recimo, da so trije dobri razlogi🙂
    Uhhh sem se razpisal…to je že skoraj za en post.

  19. vale says:

    Alain, Kitajci mi niso naredili osebno nič. K njim pa ne nameravam kolovratit, kot tudi marsikam drugam ne. Njihov način življenja, navade in običaji mi niso všečni (pa niso edini) in v take kraje pač ne potujem. Lahko rečeš tudi, da sem omejena, ampak tako kot mene ne sprejema vsakdo, tudi jaz ne sprejemam vsakogar. Tistih, ki jih ne sprejemam tudi ne motim (beri, jih ne nadlegujem in jim dam mir), seveda pa želim tudi, da tisti, ki mene ne sprejemajo dajo mir. Ampak to ni več kulinarična debata🙂

Leave a Reply

