Seksi ali kaj drugega?

Povod za tale zapis sem našla pri Hirkani, ki je napisal, da je Will Smith seksi.

Debata o tem kaj je seksi in kaj ne oziroma kdo je seksi in kdo ne je brezplodna, ker je to čisto subjektivna stvar. Sem pa pri tem začela razmišljati kaj sploh pomeni izraz “seksi”, ki se mi že od nekdaj zdi malo idotski, sploh pa preveč posplošen in še bolj posplošeno uporabljen in uporabljan.

SSKJ pravi:
séksi prid. neskl. (ẹ) žarg. spolno
privlačen: je majhna in ne preveč seksi;
seksi dekle / ima seksi noge

In ko človek bere kje vse se uporablja tale “seksi”, ugotovi, da ga nemalokrat ljudje mešajo oziroma zamenjujejo z izrazom privlačen, za katerega SSKJ pravi:

privláčen -čna -o prid., privláčnejši
(á a)

1. ki vzbuja pri kom željo, da se z njim
zbliža, vzpostavi stike: mlad, privlačen
fant; ni lepa, ampak zelo privlačna;
erotično, spolno privlačno dekle // ki
vzbuja pozitiven čustveni odnos: malo
privlačna opravila; vojaška služba zanj ni
privlačna

2. ki vzbuja zanimanje: privlačna knjiga;
roman s privlačno vsebino; barvne
ilustracije delajo revijo privlačnejšo tudi
za širši krog bralcev / publ. privlačne
cene ugodne, primerne / tekma je bila zelo
privlačna zanimiva

3. ki ugaja, je všeč: privlačen smehljaj;
ima sive, privlačne oči / privlačna
pokrajina / njena privlačna preprostost
ga je presenečala // ekspr. lepo
oblikovan: tovarna je poskrbela tudi za
privlačno embalažo; privlačno pohištvo

♦ fiz. privlačna sila sila, ki skuša manjšati
razdaljo med dvema telesoma

privláčno prisl.: privlačno delovati na
koga; privlačno se oblačiti; privlačno
napisan roman

… no, ampak tudi zelo dobro je vedno bolj ful kul, zakaj torej ne bi privlačno bilo kar seksi?!

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

10 Responses to Seksi ali kaj drugega?

  1. Karmen says:

    Meni je seksi privlačno🙂

  2. Vale says:

    Dokler ti ni privlačno samo seksi je ful kul🙂

  3. Einherjar says:

    Evo primer: jaz sem seksi… Kdor ne verjame je v neskladju z realnostjo.🙂

  4. napo says:

    sicer nisem pravi, da bi sodil o seksapilu willa smitha, ampak vseeno pridodajam link: http://failblog.org/2008/06/30/superhero-fail/

  5. Vale says:

    @ Napo od napisa je ostalo “ta glavno”🙂
    @ Ein ti si trotl🙂

  6. Fire says:

    Kakorkoli, ta vikend sem se imel seksi, kar se je le dalo.🙂
    Mi je pa vseeno kaj si kdo o tem misli.

    Izraz seksi, za nekaj kar je lepo in cool, se mi zdi prav seksi…

  7. Onkel PEPE says:

    Vale je bojda sexi.

    Rossi namreč. Sklepam po tem, da ima več kot polovica motomarsovcev danes mokre sanje.

  8. Vale says:

    Tudi JJ je BAJE seksi …

  9. Ervina says:

    Še dobro, da je veliko JJ na svetu.🙂

  10. kameleonka says:

    Ob temle zapisu sem prišla do spoznanja, da te čudne besede pravzaprav sploh nikoli ne uporabljam.

Leave a Reply

