Škartoc z ribo …

O tem, da ne maram sončenja sem že dosti napisala. Tudi o tem zakaj se ne maram sončit in tudi o tem zakaj ne maram, da me ljudje sprašujejo, če se ne mislim nič sončit in se jim zdi grozno, da nosim kratka krilca na svoje bledolične noge. Res sem nemarna, da to počnem, ampak mene ne moti.

Pa  sem skuhala temu vsled , no v resnici sem spekla, zelenjavo z ribico, ki se pod žarki pečice ni pobarvala. Skrbno sem jo zavila v folijo in naredila škartoc z ribo.

Žal vas moram fotografsko totalno razočarati. Zgodilo se je namreč, da smo škartoc že skoraj cel pojedli, ko smo se spomnili, da bi ga še bilo dobro pofotkat, če želimo recept deliti z bralci bloga … ostalo je samo spodnje.

null

V dva škartoca smo v vsakega posamezno zložili:

  • 2 na kose narezana in predhodno v mikrovalovki obdelana krompirja (krompir olupiš, narežeš in ga za 10 minut vržeš v mikrovalovko na 500 nevemžekaj; zakaj? Ker je prej pečen.)
  • pol cukete narezane na rezine
  • en manjši paradižnik
  • četrt zelene narezane na koščke
  • file ribe po želji (sami smo vzeli file slanika; lahko vzamete surovo ribo ali iz konzerve)
  • koriander

null

Vse to smo pokapali z oljčnim oljem, osolili, primešali koriander v prahu, zavili v alu folijo ter postavili v prej ogreto pečico na 180 stopinj za 40 minut. Ko smo škartoc raztrgali smo vse skupaj še pokapali z limono ter postregli s tatarsko omako.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to Škartoc z ribo …

  1. sv3der says:

    hehe, tale problem mi je pa znan. Zadnjič mi je komaj komaj uspelo, da sem poslikal končni izdelek. Mljask😀

Leave a Reply

