Pestro na cesti …

Človeku se lahko na nekaj kilometrih (beri skupno 500 v obe smeri) zgodi marsikaj in tole se je meni dogajalo v soboto in nedeljo pri vožnji z dvokolesnikom:

  1. Pripeljem izza ovinka, sredi ceste dva avtomobila in Ključna podrobnost s svojim dvokolesnikom. vsi skupaj mahajo na ustavim. Seveda se mi tisto sekundo začno po glavi poditi samo misli, kaj pri hudiču se je zgodilo Ključni podrobnosti? Na srečo nič. Ustavljali so me, prav tako tudi ostale, ker je sredi ceste tavala mlada srna. Ugotavljali so, da ima steklino, lahko pa, da je bila tako prestrašena, da je enostavno otrpnila. Kaj se je zgodilo z njo ne vem, ker sva pot čez nekaj minut nadaljevala, srna pa je še vedno stala sredi ceste in ni reagirala na dogajanje okoli sebe.
  2. Po ovinkasti cesti vozim za šleperjem, ki pelje 90 km/h. Med tuhtanjem ali ga naj prehitim, se odločim, da ga ne bom, ker se mi ne mudi in ker je čez 2 kilometra odsek za avtocesto na katero bom zavila. Tuhtanje zmoti zadeva v džipu, ki vozi za mano, ko začne na veliko hupat. V istem trenutku me prehiti, zapelje tik pred mano, zavira, da zaviram na hitro tudi sama ter mi kaže srednji prst. Ko cela prestrašena začnem kriliti z rokami kaj za vraga hoče, se zadevi za volanom popolnoma utrga. Parkrat še na hitro zavira, potem pa v nepreglednem ovinku čez polno črto prehiti šleper, zraven krili in hupa. WTF?
  3. V lepem dolgem desnem ovinku čestitam sama sebi kako lepo sem ga položila, ko se sredi njega znajde pred mano italijanski ata, ki kljub temu, da ni nikjer nobene omejitve, pelje 40 km/h ter še malo vijuga sem ter tja. WTF? Ah ja, vinjete in te zadeve. Stara cesta do morja rulz …
  4. Na avtocesti Ljubljana-Logatec vozim 140 km/h in 90% avtomobilov me prehiteva. Res, kazni v Sloveniji so občutno previsoke, mar ne?
  5. V Napoleonovem drevoredu mi pot preseka skakljajoča veverica. Mamicu ji …
  6. V Logatcu me pri 50 km/h prehitijo vsi motoristi, ki so me dohiteli. Jaz bebavo še dalje vozim do konca table Logatec 50 km/h. Mona. Res, kazni v Sloveniji so občutno previsoke, mar ne?
  7. Na famoznih planinskih ridah prekolnem vse bicikliste (pa sem včasih sama trenirala cestno kolesarjenje), ki vehementno vozijo po sredini ceste. Mamicu jim …
  8. Na črnokalskih ridah me dva frajerja na cestakih na ovinku, kjer je omejitev 30 km/h in ga sama peljem 50 km/h prehitita tako, kot da bi tekmovali v Moto GP. Pri tem mi še pokažeta, da sta totalna carja, saj kolenčkata namesto po asfaltu skoraj po meni. Objestneža …

Naj bo tole dovolj … za karkoli … itak pomagalo ne bo prav nič.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

3 Responses to Pestro na cesti …

  1. Onkel PEPE says:

    Veverice in srne na gobec, težake v đipih pa k šintarju. Za bicikliste in virtuozne kolenčkarje bo poskrbela naravna selekcija, taljanskemu atatu so pa itaq šteti dnevi.

  2. sv3der says:

    ti, tale II. točka je pa precej pogosot pojav v deželici, huh, koščku nebes pod Alpami …. Kako jo je pa veverica odnesla. Na žaru ali v ponvi? Kaj pa srna? Golaž? Mljask😀

  3. Vale says:

    Tale objestnost na slovenskih cestah je že prav tragikomična, sploh pri atejih, ki si končno nabavijo igračko o kateri so sanjali celo življenje in mislijo, da so glavni na cesti (če jim že doma ne uspe bit).

    Veverica jo je odnesla živa in zdrava na drevo na drugi strani ceste (jaz sem pa sem zagodrnjala v čelado pi***timat****). Ne vem pa kako je končala srna. Vem, da so klicali veterinarja, ker so domnevali, da ima steklino, ampak po moje je bila samo malo v šoku.

Leave a Reply

