Poletni panin …

Ker sem v čaranju jedi boljša kot v čaranju Napotov, ostajam dalje samokuh in upam na slastno večerjo ob naslednji obletnici.

null 

Za tolažbo sem si zjutraj pripravila poletni panin iz polnozrnatega prepečenca, pečene paprike, skutinega namaza z zelišči in pršuta (tisti bel košček, ki visi iz panina kot mafijski šal lahko zanemarite, če vam ni všeč. Tudi Ključni podrobnosti ni in mi ga vedno znova podturi).

Sploh pa je tale poletni panin fina zadeva, ki jo lahko zlagate v poljubno višino, odvisno od prostora v vašem želodcu. Pri tem naj vas samo še opozorim, da bo v primeru daljše hrambe postal prepečence pocast, zato je najbolje, da ga pohrustate takoj.

null

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično and tagged . Bookmark the permalink.

9 Responses to Poletni panin …

  1. Onkel PEPE says:

    Izogibam se večnadstropnih snedvičev iz preprostega razloga: nimam dovolj velikega kljuna. Posledično je moj bejbifejs ob bednih poskusih konzumiranja tovrstnih umetnin posvinjan z namazi, po tleh leži vse ostalo, jaz pa hiram. Če mi uspe, da se reinkarniram kot nilski kojn ali vsaj pelikan, bo pa tudi ta zagata rešena. Zagnano delam na tem projektu.

  2. ambala says:

    Potem pa tableto proti holesterolu?😉

    Se strinjam s stricem. Ni nobene variante, da kaj tako slastnega poješ s količkaj elegance ali celo dostojanstva😀

  3. Vale says:

    Pa si narediš več majhnih in je problem rešen. Sama ga pojem po plasteh čisto elegantno.

  4. Onkel PEPE says:

    Ja logiš, Valewija, da se da snedvič poglodat tudi po plasteh. Jaz sem samo prelen, da bi najprej umetelno nakladal dobrote v nadstropja, zato da bi jih potem spet luščil in konzumiral po plasteh. Bolj pri srcu so mi ljubko aranžirani narezki, katerih sestavine potem trpam vase po trenutnem navdihu. Kanapejčki so pa sploh špica🙂

  5. kameleonka says:

    Ambala in Vale, najbolje je, da prepečenec poješ posebej, pršut pa posebej. Ali pa poješ samo pršut, prepečenec pa pustiš!🙂

  6. Vale says:

    Grozni ste. Jaz si delam tele paninčke v raznovrstnih oblikah in štiri na kup vsako jutro že nekaj tednov in so prav fini za jest.

  7. Onkel PEPE says:

    Grozni je Ivan. Mi smo pa hercik in nas maš rada. Malo manj kot Ivana in malo manj kot panine, pa ipaq🙂

  8. Muki says:

    Đizs, sendviča si nisem naredu že celo večnost.
    Je pa res, da v telih vročih dneh tole ni slaba ideja.
    In ja, vidim, da pokaš od domišljije.

  9. Vale says:

    @Muki – dokler ne od domišljavosti je ok🙂

Leave a Reply

