The best of Metalcamp 2008

null

 

 
No, The best of sta v resnici tale dva modela, ki smo jih ujeli na prizorišču (otroci, tega ne počnite doma).

 

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo, ... popotniško and tagged . Bookmark the permalink.

9 Responses to The best of Metalcamp 2008

  1. Einherjar says:

    Happy little, happy little, happy little boozers

  2. Vale says:

    Perkele Satana. Kipis!!!

  3. Schnuy says:

    ha🙂
    na fotkah sem nasla sodelavca. trpel bo zaradi tiste mrežaste majčke😀

  4. Vale says:

    Šnuja, kaj to je Happy black “beauty” on the left?

  5. si. r. says:

    Nisem …🙂

  6. Schnuy says:

    vale – res je. Tilen de Luxe😀 in njegova dama na desni (ce se ne motim)

  7. kameleonka says:

    Ni mi čisto jasno, kaj ti ljudje na fotkah počno?! Najbrž so si oprali lase, pa niso imeli fena da bi jih posušili?!

  8. Vale says:

    Onka, a ti misliš, da jaz rezance jem, medtem ko si lase sušim? Ali si mislila samo na naslovno fotko meni ljubih Finntrollov?

  9. Vale says:

    Sir tebe človek sploh v objektiv ne spravi, kaj šele v mrežasto majčko. Saj bi bil kot mrežna pečenka😛

Leave a Reply

