Metalster za Metalcamp …

… je kreacija Luke.

null
In upam, da nima nič proti, ker ga vehemetno razkazujem na svojem blogu.

Jutri pač odrinemo v Tolmin, moja malenkost prvič, predvsem zaradi tehle in tehle.

Moj glasbeni okus je raznolik (nekateri trdijo celo, da ga nimam ali pa da to izkazuje mojo labilnost in površnost). Takoj po Metalcampu namreč grem na koncert tehle.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

14 Responses to Metalster za Metalcamp …

  1. Schnuy says:

    kulski je 😀

  2. Onkel PEPE says:

    …pridem…
    To ga bomo sračkali, kot vedno!🙂

  3. Vale says:

    Pepisimo kakopak, ti držim platz na prvem drevesu, kot vedno🙂

  4. Onkel PEPE says:

    Ludnica! In požrl bom cele galone piva, kot vedno🙂

  5. Vale says:

    Da o momilih, ki jih bova jedla z žlico niti ne pišem😛

  6. Vale says:

    Pardon, mislila sem na krmila😛

  7. Onkel PEPE says:

    Krmila ti lahko perforirajo možganistane in postaneš nora krava. Razen če si ofca, ker potem dobiš praskavec.
    Ipaq so momile bolš🙂

  8. mojcej says:

    Na Metalmanio pa mogoče pridem tudi jaz; nekoč metalka, vedno metalka…
    Poročena s šminkerjem, o groza!!!

  9. Einherjar says:

    Za metal manio karte lahko pri meni dobite (vem ja reklama)

  10. Vale says:

    Ja, pa res. Karte lahko pri Mr. Einherjarju dobit za metalmanio. Jep, reklama je. Ein, a si še na šihtu? Midva ravnokar dajeva pir na hladno😛

  11. Vale says:

    Hehe mojcej a ga ne moreš malo spreobrnit? Očitno sem čisto preveč labilna. Malo šminkerka, malo metalka, malo brutalka … kakor kdaj🙂

  12. Lukc says:

    Prav super mi je, da se naokoli pojavlja Mister Kreacija!🙂

Leave a Reply

