Ko ostanem brez besed …

Trgovina. Blagajna. V vrsti Mama Zinka, ki ji bolečine v nogah ne dopuščajo več pretovarjanja težkih vreč iz trgovine, zato jo vedno, ko sem na Koroškem zapeljem do štacune, da si naredi zalogo sladkorja, moke, olja in podobnih zadev, ki jih lahko skladišči, ter moja malenkost.

Za nama priletna gospa s svojim možem, priznanim zdravnikom. Oba upokojenca z veliko hišo, ki ima tudi bazen. Vem, da priletni gospe ne gre slabo. Vem, da jih gre zelo dobro. Že od nekdaj. No, sicer pa me to nič ne briga.

Na trak začnem nalagati stvari. Še ne na polovici, jih začne nalagati tudi priletna gospa in sama nimam več prostora, da bi naložila preostanek. Prijazno jo prosim, če lahko malo počaka, saj sama z nalaganjem še nisem končala. Priletna gospa zavije z očmi in mi pove, da imam čisto dovolj prostora ter nadaljuje s svojim početjem. Ker robe res nimam kam postaviti, pomaknem z roko njene stvari malo nazaj in nadaljujem. Seveda pokasiram globok vdzihljaj in grozeč pogled. Ignoriram.

Mama z bolečimi nogami in moja malenkost z na pol zvinjenim gležnjem nisva ravno primeren par za šprint, zato zlaganje stvari nazaj v voziček poteka v počasnejšem ritmu kot jih nalaga iz traka na pult trgovka. Priletno gospo začne to očitno nervirati, zato mi prav nemarno začne porivati voziček v rit ter me tiščati naprej. Ko jo res grdo pogledam, ker se mi res ne da prepirati, priletna gospa še bolj grdo pogleda, usmeri svoj pogled na robo, ki je zložena na pultu ter nemarno izusti:

“No, od lakote pa ravno ne boste hin.”

Mama je ni slišala, sama pa sem od šoka čisto obnemela in BT (blago telečje) zrla vanjo. Priletna gospa pa se je začela hinavsko hehetati.

 

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

7 Responses to Ko ostanem brez besed …

  1. Schnuy says:

    priletne gospe, ki jim gre dobro, so satanovo seme.

  2. pervy says:

    BT pogled????!?!?!?!? kaj pa odgovor? nekaj iskrivo globoko žaljivega zapakirano v tako vljudno obliko, da nikakor ne izpade vulgarno? mogoče če se ji mudi ker že odkar je v trgovini ni jedla? pogled v njeno košaro in komentar kakšnega izdelka?

    vale, postajaš soft!!!

  3. Vale says:

    Baba me je tako šokirala, da sem resnično obnemela. Nekaj sekund zatem, ko bi lahko kakšno rekla, sem se ugriznila v jezik (jep, v izjemni okoliščinah počnem tudi to), ker bi tisto, kar bi ji rekla bilo preveč hudo za ušesa moje mame …

  4. Schnuy says:

    hm..
    jaz se ne bi trudila s pakiranjem komentarja v kaj vljudnega. POnavadi se vzdržim, a takele tetke si brez dvoma zasluzijo nekaj direktno nesramnega in kmetavzarskega, da se potem se nekaj casa doma mečejo na zobe od groze.

  5. sv3der says:

    ti, tale pri(t)let(h)na gospa je pa cist’ brez manir. Zalostno, jaz si pac mislim svoje in se navadno ne dam motiti. Naj imaoj veselje. Navadno se pocaneje in temelitje zlagam nazaj v kosaro.

    -sv3

  6. klimbra says:

    Vale…..res si postala softićka……porka madona…….kako ti je uspelo biti tiho……
    Ma to moram res poštudirat……..prav rad bi enkrat doživel tebe……v stilu……”ko Vale obmolkne”😉🙂

  7. Vale says:

    Klimbra, predlagam, da na naslednji kavici oba molčiva. Meni bo to jako všeč🙂

Leave a Reply

