sVinjete …

… povzročajo zadnje čase trume glavobolov, slabosti in jadikovanj. Med motoristi še sploh, saj ne vedo ali bi si jih nalepili na rit ali na jezik, morebiti celo na vezir, samo na motor ne. 

Sedaj se pa usaja še Žerjawoslaw, predvsem zaradi hrvaškega ministra za turizem, ki propagira po Sloveniji ceste, kjer od 1. julija dalje (s)vinjete ne bodo potrebne. Jaz pa se hrvaškemu ministru prav lepo zahvaljujem za zemljevid zanimivih tur za motoriste in dajem pobudo, da to stori še za vse ostale evropske države. S tem sama ne bom rabila študirat gospoda Mišelina. Gospodu Žerjavoslawu pa predlagam, da uporabi bagerje, ki si jih srčno želi.

Še najbolj se mi zaradi (s)vinjet smilijo Taljini, ki jo bodo potrebovali na poti iz Škofij do Kopra in jim bodo le-te drastično podražile sobotna ter nedeljska kosila.

Tele (s)vinjete so res živa svinjarija …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

14 Responses to sVinjete …

  1. Fritz says:

    Tole firbcanje po blog-linku se je obrestovalo z zelo fajnimi Last-Fm povezavami. Al sem pa le zelo za luno🙂 Kakorkoli, grazieschoen.

  2. Vale says:

    Če si za na luno ne bi vedela, odvisno katere povezave so ti bile všeč🙂

  3. Fritz says:

    Foreshadowing in Elnordia. Res bolj nove ali neznane stvari, ker jih na torrentu ni za dobit. Všeč mi je metal z melodičnim ženskim vokalom.

    Ala, da ne bom čisto off-topic..a si niste Koprčani nekaj prizadevali, da bi bila vaša “obvoznica” izven tega sistema?

  4. Ivan Grozni says:

    Fritz, mislim, da celo tudi je izven. Za zdaj:/

    Glede kvalitetnega folk metala z melodičnim ženskim vokalom pa prečekiraj tole stvar: http://www.myspace.com/todesbonden

  5. Onkel PEPE says:

    Kdor rano vstaja, je Ivan Grozni.
    (to sicer nima nobene veze niti z vinjetami niti z melodičnimi ženskimi vokali, je pa lep slovenski pregovor. Dobro jutro🙂 )

  6. Fritz says:

    Oh, grazieschoen Ivan the Horrible😉 Mi je zelo všeč in se že downloada, Ipod pa željno pričakuje novo papico🙂

  7. Ivan Grozni says:

    Senor Pepe: Kdor pa takoj za njim, je Senor Pepe. Tudi tale zimzelena modrost nima prav velike zveze z omenjenimi skupki atomov, je pa res res reszs.🙂

    Fritz: ureduje.🙂

  8. Vale says:

    Fritz a Evanescence? Ni ravno metal, ampak meni so všeč🙂

  9. Fritz says:

    Oh, te pa že nekaj časa pridno poslušam, tnx. Sicer se ne znajdem več med vsemi temi podzvrstmi rocka in metala🙂 ampak od tistega kar je meni všeč je baje največ gothic-a – poleg Evanescence tudi Epica, Lacuna Coil, Leaves’Eyes, Mortal Love, Nightwish, Sirenia, Stream of Passion, Within Temptation in Xandria. vse odlikuje, po mojem mnenju, dober female lead vocal. Če se ti ne da vsega spustiti skozi ušesa ti predlagam vsaj Within Temptation, če jih še nisi slišala. lp

  10. Fritz says:

    P.S. sem čist tako kliknil na tvoj link, ker sem pozabil, da sem tvoj in Allin in Ivanov blog že zdavnaj dal na črno listo. Zakaj? Zato, ker ne maram blogov po ogledu katerih sem lačen ali žejen ali pa kar oboje😛😉

  11. Fritz says:

    Ekola, še link – http://www.myspace.com/withintemptation

    Stand my ground je zelo Evanescence-like.

  12. vale says:

    Hehe Fritz, če te lakota daje, si blokiraj kulinarično kategorijo in glej samo ostale🙂

    Drugače je pa moj glasbeni okus tako raznolik, nekateri bi rekli, da ga sploh nimam, da je že kar čuden. Poslušam skoraj vse – metal, jazz, rock, house, etno, folk, country. Skoraj pa zato, ker nekih Sašk, Helenc, Ivanov in podobnih modelov ne prenašam oziroma škodijo mojemu zdravju.

  13. Ivan Grozni says:

    Quote Vale:
    “Skoraj pa zato, ker nekih Sašk, Helenc, Ivanov in podobnih modelov ne prenašam oziroma škodijo mojemu zdravju.”

    Ivanov ne prenašaš? WTF?!?!?

  14. Vale says:

    🙂 z izjemo Groznih🙂 in pa Hellenc🙂

Leave a Reply

