Black metal crocs-i …

… ujeti na Smuku minuli vikend …

 null

… očitno so priljubljeni tudi med motoristi …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

11 Responses to Black metal crocs-i …

  1. M&M says:

    ????????

  2. kameleonka says:

    Res čedno. Še posebej ko s ov igri štumfi. Pogrešam edinole kakšno metalsko poslikavo!🙂 Joj Vale, pazi, da ne bo še tebe prijelo!!

  3. sv3der says:

    LOL a to se ne nosi s stumfi :S

  4. vale says:

    Onka ni skrbi, ne bo me prijelo. Kar se pa štumfov tiče pa pojma nimam …

  5. salamala says:

    hehe, ves kolk je tega tukaj
    http://salamala.wordpress.com/2008/02/21/krokodilcki-v-oceh-no-ja-na-nogah/
    in vsi valda v stumfih😉

  6. ambala says:

    to bi moral z zakonom prepovedat. Nasilje nad estetiko!

    Kdo je zato, da se uvede FASHION POLICE?

  7. Fire says:

    Najprej, bi bilo prepovedat natikačke, šele potem naj bo govora o štumfih.
    Slučajno pa vem komu to pripada… pa dejmo se vprašat v čemu je sredi noči
    najugodneje plesat…

  8. Vale says:

    Salamala hvala za link. Sem ga iskala, pa se nisem točno spomnila komu pripada.

    Ambala, od tebe bi človek pričakoval več strpnosti🙂

    Fire nič prepovedat. Kakor komu paše. Jaz samo povem, da meni niso všeč, nimam pa prav nič proti, če jih drugi nosijo, dokler mi ne začnejo težit naj jih tudi jaz.

  9. Fire says:

    Hey!!! Saj sem strpen…
    Kakorkomu ljubo pravim😉

  10. Vale says:

    Fire, saj nisem tebi rekla, da nisi🙂

  11. kameleonka says:

    Ambala, absolutno sem za fashion police!!

Leave a Reply

