Odojek, motoriranje in Mehikanec …

… v soboto zjutraj sva jo mahnila, vsak na svojem dvokolesniku, proti Beli Krajini, natančenje Semiču, še natančenje na Smuka. Do Kozine, čez Rupo na Čavle, kjer sva se zaradi gradnje ceste in pomanjkanja oznak uspela trikrat zgubiti, na koncu pa le našla pot proti Delnicam. Čudovita cesta za motoriranje. Malo prometna, ravno prav wowinkasta, brez večjih omejitev, ki bi motile ritem vožnje.

 

Prvi postanek Bosiljevo, tik pred mejo, kjer pečejo izvrstne odojke in jagnjetino za zelo ugodno ceno. Odojka strežejo hladnega, kar bi nekatere utegnilo motiti, meni osebno je slajši. Zraven postrežejo zajetno porcijo paradižnika z mlado čebulo ter odličen domač kruh. Za 60 dag mesa z omenjeno prilogo, pivo in mineralno vodo sva odštela 13 €.

Nadaljevanje skozi Črnomelj do Semiča, kjer sva se kakopak znova izgubila. Na koncu smo v Žaga Baru sredi Semiča pristali vsi “izgubljeni” ter se družno, po navodilih simpatične natakarice, podali proti Smuku, kjer so imeli FSji svoje srečanje. Pot je bila fantastična, predvsem zadnji kilometer, dva, saj se je izkazala za sila anticelulitno (beri makadam, dvokolesnik in tresljali), moja malenkost pa jo je vehementno zvozila do konca, ne da bi pri tem enkrat samkrat zapaničarila (beri stopila po prednji bremzi in usula). Za nagrado sem zvrnila dvojne borovničke.

Dobri stari obrazi, s katerimi se nismo srečali že nekaj časa, dobra volja, dobra glasba, dobra hrana, dobra pijača, človek ne more, da se ne bi imel lepo in ga naslednje jutro ne bi bolel trebuh od smeha …

Klimbroid  (to ni tip na sliki, ki peče čevape, je pa spodnja kuhinja tista, ki jo je Klimbroid pritovoril s sabo) je poskrbel za jutranjo kavico in zajtrk, ki sta bila dobra popotnica za vrnitev domov, tisti bolj mačkasti pa so se lahko že ob šestih zjutraj krepčili s svežo kislo juho, ki se je začela kuhati ob štirih zjutraj.

Kilometer in pol makadama navzdol sem premagala brez hujših travm, domov pa sva jo ucvrla kar po slovenski strani skozi Novo Mesto proti Ljubljani in Kopru.

Prijetno utrujena sva odšla še na eno pivce za živce nato pa odpujsala proti votlini. Zadnja stopnica pred vhodom … ASAKA, KABUM, ŠTRBUNK, PIZD*** MAT***, $%(/)(/(/%=)(/=($ … UAUAAAAAAAA … BOLIIIIIII …  pa smo zaključili dan na urgenci v Izoli.

Dr. Martinez Bustamante Luis Guillermo me je prijazno napotil na slikanje ter me potolažil, da gre “samo” za zvin 1. stopnje, kar pomeni, da naj bi po 14 dneh otekline in bolečine zopet motorirala. Napotil me je še v dežurno lekarno, kjer sem si, kljub temu, da v zdravstveno blagajno vsak mesec vržem 40 €, morala kupiti elastični povoj.

Pa naj še kdo reče, da je motorizem nevaren šport … pih …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično, ... popotniško, ... škavace and tagged , . Bookmark the permalink.

14 Responses to Odojek, motoriranje in Mehikanec …

  1. M&M says:

    aaaa, makadam navzdol, zahinbit🙂

  2. klimbra says:

    Hvala za fotke!!!😉

  3. Ivan Grozni says:

    Klimbra zberi se.
    Fotke sem ti poslal jaz.

  4. Onkel PEPE says:

    Mrtvi pujs je videti izrazito slasten in človeku prijazen. (To je tista tadruga fotka, gledano od zgoraj navzdol.)

  5. Vale says:

    Še dobro, da nihče ne napiše, da sem boga, ker imam fentan gleženj in minimalno dva tedna ne bom mogla motorirat, kamoli šele brcnit koga v glavo …😦

  6. Onkel PEPE says:

    Aja, sem mislil, da si vesela, ker te je lečil poslednji Mohikanec.
    Naj ti bo: boga si.

  7. Vale says:

    Hvala Pepe🙂

  8. Onkel PEPE says:

    Valewija, imela si blazno srečo, da te preteklo nedeljo nisem prišel obiskat. Malo sva se z izbrano zdravnico kotalila po O’bali, ampaq sva se odločila, da te ignorirava.
    Podavi Chingachgooka, pa tudi Madeleine Stowe.

  9. Vale says:

    V bistvu sem imela nesrečo. Če me ne bi ignorirala se morebiti ne bi sfukala po štengah😦

  10. Onkel PEPE says:

    Itaq. Blame it on Onkel PEPE, ko je glih najbolj pripraven…
    Emigriral bom😦

  11. Vale says:

    Ne, ne, absolutno je kriv Sulfo, ki je ravno takrat nosil svojo surlo mimo … don´t worry …

  12. Onkel PEPE says:

    Emigrirajmo torej Sulfota. Itaq bi mi prav prišel en počitniški brlog na O’bali.

  13. Vale says:

    Sulfo je hujši od teflona …

  14. Pingback: Black metal crocs-i … « Ukročena trmoglavka …

Leave a Reply

