Pulti na pokopališču …

 

 

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace and tagged . Bookmark the permalink.

14 Responses to Pulti na pokopališču …

  1. kamelonka says:

    WTF is marmeta??
    Aja, spomenik je pa lep – valovčki so mi jako všeč.

  2. Vale says:

    Hja no, sem mislila, da boš ti vedela kaj pri hudiču je marmeta. Mr. Google ne da ven nobenih zadetkov v zlovenščini, ampak očitno gre za neke vrste obdelano kamnino, ki spominja na marmor, vsaj po moji logiki.

    Jaz sicer ne bom imela spomenika, ker želim, da se me raztrosi naokoli ali poje v juhi, če pa bi ga že imela, bi bila vesela takšnega z gostilniškim pultom. Ljudje bi mi prinesli svečke in rožice ter se ob tem naslonili na pult in kakšno rekli🙂 Lahko bi bil celo v dveh štukih, da bi lahko naredili zraven še stopnice🙂

  3. sv3der says:

    kamelonka, dej ze poglej v nojferta kaj je marmet(a). mene tudi zanima!!!

    ja, valcki pa itaq rulz, sploh na primerskem, k je vse povezan z morjem😉

  4. Vale says:

    Da vaju ne bom navalovčkala … norca …

  5. kamelonka says:

    Tudi sama sem bila načeloma odločena da se dam raztrositi, a sem, ko sem zagledala tale čeden masterpis, začela razmišljati o tem, da pa raztros morda le ni tako zelo dobra ideja. Vale, mi je pa všeč tale tvoja ideja z gostilniškim pultom.🙂
    Sv3der, stric Nojfert je tokrat brez besed…🙂

  6. Vale says:

    Ja no, bi še pobarala, če se da v gostilniški pult zvočnike vgradit pa frštekeraj. Potem bi lahko imeli cel žur … na nagrobniku pa bi pisalo “mejte si jih” …

  7. Onkel PEPE says:

    Marmetta je kamnita ploščica. Marmotta je pa svizec. Bogve če nudijo tudi nagrobne svizce? Malo za popestritev sicer duhamornega okolja.

  8. Alain says:

    Pritrjujem onklu. …take marmotte, ki pol zavijejo čokolado. Skratka… letak je masterpiece😉 …česa že?

  9. Onkel PEPE says:

    No, me veseli, da se kdajpakdaj kdo strinja z mano. Za nagrado povem, da je marmitta auspuh. Marmitta catalitica je seveda auspuh s katalizatorjem. Medtem ko je marmotta catalettica kataleptičen svizec. Mrtvičen, takorekoč. Tu smo pa že opasno blizu nagrobnikom.
    Kako se na koncu vse krasno izide, ane?

  10. Ivan Grozni says:

    Senor Pepe: za svizce ne nujno :>

  11. Ervina says:

    Marmeta je po hrvaško kot en granit. oz. tak pisan marmor. Tukaj so slikice: http://www.markvinia.hr/marmete.htm

  12. Vale says:

    Verjamem Pepesanu oziroma njegovi marmetalni razlagi. Jutri bom klicala lastnika oglasa ter nabavila par kosov marmett, po moje dobro zadanejo … če jih vržeš v glavo … :evil

  13. pervy says:

    glede na to da delam tudi nagrobne slike na porcelan podlage vam lahko na nagrobnik v poljubni velikosti naredim vašo sliko, sliko motorja ali kaj drugega kar vam je pri srcu. Izbirate pa lahko med ploščami v obliki srčkov, knjig, pergamentov ali kaj čisto custom made. ne skrbite pervy vam naredi unikatni nagrobnik – cena sitnica😉

  14. Alain says:

    Zelo rad bi enkrat srečal marmotto catalettico🙂

Leave a Reply

