Myoats …

… sem danes testirala, čeprav sem imela likovno vzgojo vedno MU …

Nastalo je tole

Več o Myoats-u za vse, ki ste umetniške dušice TUKAJ

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace and tagged . Bookmark the permalink.

11 Responses to Myoats …

  1. domovoj says:

    6 Boeingov 777, ki je poletelo iz eksplodirajoče Davidove zvezde. Tole je vsaj za U.

  2. sv3der says:

    apokalipticno. punca, a mas slucajno kaksne probleme? saj bo kmlau lepo vreme in cas za motor😉

  3. Vale says:

    @domovoj najprej hvala za U🙂. V bistvu sem pa hotela pentagram narisat, pa je zvezda ven prišla, tako, da si lahko mirne duše dam MU😦

    @sv3der seveda jih imam, kot vedno z likovno umetnostjo (beri zgoraj). Ko hočem nekaj narisat, pride ven čisto nekaj drugega. Podzavest očitno🙂

  4. domovoj says:

    No, pentagram ima, kot že ime pove, pet krakov, tvoja Davidova zvezda pa šest. Probleme ti torej dela (tudi) matematika. Ocenjevanje pa mirno prepusti meni, čisto zares poučujem LVZ.😉

  5. Vale says:

    Domovoj še predobro vem, da ima pentagram pet krakov in da je to heksagram, tako da ni poanta v matematiki in je MU še vedno upravičen, kot sem že pred tem napisala🙂

  6. Onkel PEPE says:

    Zadeva bi bila še bolj zlovešča, če bi šlo za Boeinge 666, se pa bojim, da bi bilo potem namigovanje preveč očitno.
    Sicer pa je jezikanje z Valewijami vseh dežel dokaj naivna dejavnost brez realnih možnosti za zmago. Zlasti kadar so Valewije na nekaj ponosne.

  7. Vale says:

    Pepesan, moje myoatsko testiranje sem objavila kot ironijo na moj antitalent vsega, kar je povezanega z likovno umetnostjo in s katerim se bodem že od rojstva. Primerjamo ga lahko s tistimi, ki radi pojejo pa nimajo posluha.

    V šestem razredu smo imeli pri likovni vzgoji nalogo, da ustvarimo žival iz žice. Po uri in pol sem na kateder ponosno postavila žico, ki sem jo pred tem navila na svinčnik. Učitelj je začudeno vprašal, kaj za vraga je to in jaz sem mu ponosno povedala, da deževnik. Še zdaj ne vem zakaj mi je dal MU, lahko bi dobila U že zaradi izvirnosti.

    Kar se pa pentagramov tiče, pa bi bilo sila čudno, da jih ne bi poznala. V omari jih je zloženih kar nekaj🙂, ampak ni hudič, da mi rata naredit heksagram🙂

  8. Onkel PEPE says:

    Luba Valewija, zadostna količina pentagramov v omari je izvrstno sredstvo zoper molje.
    Imaš prav, učitelj bi ti moral zapisati U. Če pa bi pustila žico ravno in pojasnila, da gre za paličnjaka, bi bila zlahka oproščena nadaljnjega obiskovanja likovne vzgoje.

  9. Vale says:

    Jah kaj, če ni imel domišljija … da ti ne govorim o ptičji valilnici, ki je niso hoteli namontirati na drevo, ker ni imela vhoda🙂 in o poskusu kiparjenja, ki se je končal tako, da se je kip izgubil neznano kam. To pa zato, ker nisem hotela, da ga kdo sploh vidi😛

  10. domovoj says:

    Iz čisto profesionalnih razlogov moram ostro protestirati proti tvoji domnevi o likovni nenadarjenosti. Te čudovite jedi, ki jih pripravljaš, kontrasti barvne kvalitete, kvantitete in komplementarnosti, kontrasti oblik in velikosti, harmonija ter kompozicija jedi na krožniku pričajo o tem, da imaš o likovnosti še kako pojma. Magari nevede. In to je talent.😉

  11. Vale says:

    Eh domovoj, sem hodila še v programe usmerjenega izobraževanja, ki so bili namenjeni ustvarjanju kompleksov med otroki/otroci.

Leave a Reply

