Dolgčas …

… je bil danes na konferenci kjer sem pač morala prisostvovati. Kadar mi je na tovrstnih zadevah dolgčas, počnem ponavadi slednje:

  • pišem seznam za v trgovino,
  • pišem plan aktivnosti v naslednjih dneh,
  • kupim časopis in ga berem,
  • brskam po moji mini beležki in berem kaj sem počela v preteklosti.

Danes pa sem pretipkavala številke iz starega v nov GMS.Vrhunsko, za zapolnitev dolgčasa, vam povem. Ko sem odtipkala vse cifre in imena njihovih lastnikov, sem začela opazovati folk. Mojo pozornost je pritegnila res zajetna Čehinja (ne, ni bila nič podobna stereotipnim čehinjam), ki se je bogsigavedikako staličala v sila oprijete črne hlače, na vrh pa nataknila bogsigavedikako zelo kratko in zelo oprijeto bluzico. Med robom bluzice in pasom hlač je bilo cca 20 cm prostora, ki so ga zapolnjevala njene spodnje hlačke, če lahko gatam, ki so nemarno gledale izpod hlač sploh rečemo tako (in že vidim kakšno debelorito aktivistko kako se huduje, kako sem nesramna), pa še malo gole kože se je videlo. “O lube gate (dobesedno), le kako ji uspe spodnjice potegnit na sredino hrbta?” sem se spraševala. Pa češke zadeve to sploh ni motilo (njene gate, ne moje razmišljanja), saj si je bluzico vmes še malo spodvihala. Potem sem se malo udarila po možganih, kajti mučiti svojo moralo s takšnimi buljenjem v rob spodnjih gat neke Čehinje re ni na mestu. Itaq pa je moj dolgčas zmotil srbski orjak, ki je vprašal, če je sedež zraven mene prost. Zavijajoč z očmi sem pospravila iz njega svojo torbico, pri tem vrgla po tleh telefon in kup papirjev in še nekajkrat zavila z očmi (baje to vrhunsk obvladam). Moški objekt se je vehemento posadil v zaželjen stol, si vtaknil v usta žvečilnega in začel kakopak z nemarnim žvečenjem, ki meni para živce. No, res fino, vsaj zaspala nisem, saj so bili zvoki, ki so prihajali iz ust objekta poleg mene, sila moteči, pa še hropel je zraven. Po petih minutah je tudi njega premagal dolgčas in začel je še z nemarnim zehanjem. Da vam o tem kako nemarno se je povaljal v kolonjski vodi niti ne govorim. Nekaj minut sem se še smilila sama sebi, nato pa sem vstala in odšla iz dvorane. Le kaj mi je tega treba, res nisem jaz kriva, če so vsi po vrsti dolgočasni …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

