Frizursolina …

Po točno štirih urah spanja sem imela rezerviran tajming pri moji Frizursolini. Kakopak sem sama kriva, da sem rezervirala tako čuden tajming, saj sem že vnaprej vedela, da bo spanja malo, ampak drugače ni šlo.

Pa sem odpujsala danes, še na pol v snu, k Firzursolini, pripravljena na njene nove prigode in nezgode, ki bi jih, če bi bila pametna, ampak nisem, kamot uporabila za kakšno popularno telenovelo. Ampak glej ga zlomka, pri Frizursolini je bila tudi njena mama, tako da so prigode in nezgode ostale nepojasnjene, saj se pred mamo baje takšnih stvari pač ne govori. Glede na pomanjkanje spanja, kot tudi zanimanja za tovrstne prigode in nezgode, sem bila sprva zelo vesela prisotnosti mame, ampak kakopak, veselje se je kmalu razblinilo. Namesto prigod in nezgod, so bila moja ušesa, skupaj z mojo zaspano dušo in telesom, primorana poslušati vse na temo stresa, depresije, priprave artičok, gob in carbonare.

Zdaj vem po kom ima talent Frizursolina oziroma rek – jabolko raste na jablani drži.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

6 Responses to Frizursolina …

  1. kameleonka says:

    Od nekdaj me je zanimalo, kako za vraga se pripravi artičoke. Res ne vem zakaj se pritožuješ?! Malo novega zanja na področju kulinarike ti pa ja ne more škoditi!🙂

  2. Vale says:

    Žeže, ko bi vsaj kaj povedala, razen tega zakaj se jih v vodi z dodatkom limone namaka. Če pa te zanima kako se pripravijo, je Alain TUKAJ pred nedavnim objavil tak fin recept. Lahko pa te tudi naročim pri Frizursolini🙂

  3. Vale says:

    Aja, sem pa dobila resnično dober nasvet, kako veš, da artičoke niso prestare. Potipaš notranjost in če kaže znake kosmatosti, potem so baje stare in zanič …

  4. Onkel PEPE says:

    Kolikor se jaz spomnim, jabolko ne pade daleč od drevesa. Čeprav je včasih, po čudni igri naključij, to drevo češplja.
    O kosmatosti in starosti češpelj pa morebiti kdaj drugič.

  5. kameleonka says:

    Oh kako so se mi sline pocedile!

  6. kameleonka says:

    Aja, ne hvala – ni me treba naročit. Tale Alainov recept bo čisto zadostoval!🙂

Leave a Reply

