Vespolina n-tič …

… danes sem imela otvoritveno sezono vožnje z vespolino, beri, z njo sem se pripeljala v službo. Končno jo brez problema vžgem (ne hvali dneva pred večerom pravijo, ampak naj tako ostane), pa tudi na noge jo postavim brez problema, ker smo ji pred nedavnim kupili nove čevlje.

Dobro, da ni bilo zjutraj dosti mušic, ker sem se smejala na vsa usta. Zaradi vožnje, ki je bila fenomenalna. Na sploh pride vespolina sedaj, ko imamo nove enormne kazni za prekrške, hudimano prav, saj se omejitev sploh ni težko držati. Z njo, kljub temu, da premore 200 kubikov, vozim med 50 in 70 km/h, kar je za primestno in mestno vožnjo ravno prav.

Sem pa ugotovila, da nujno rabim novo čelado. Čeprav sem na sedanjo čustveno navezana, saj gre za mojo prvo resno jet čelado znamke Dainese, ki sem jo kupila ob nakupu prvega motorja, ni več uporabna, ker imam čisto zamaščen in podrsan vezir, ki ga na žalost ne morem menjat, ker teh čelad pač ne delajo več. Tako imam zdaj v mislih Momo čelado (glej sliko).

Vespolina je tudi kriva, da nimam delovnega elana, ki bi ga nujno potrebovala. Vožnja z njo je bila tako fina, da bi se raje sedaj še malo vozakala, namesto čepela za pc-jem.  

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo and tagged . Bookmark the permalink.

12 Responses to Vespolina n-tič …

  1. Einherjar says:

    Ves kako je sele zjeban delovni elan, ko se pripeljes na siht s pravim motorjem.

  2. Vale says:

    Ein vem😦

  3. M&M says:

    🙂 bicikl, boš imela manj stroškov z novo čelado. ma sej se hecam nooooooo🙂
    je pa tudi mene danes zjutraj kr vleklo stran od službe, že razmišljam da bom pot domov nardila daljšo🙂

  4. Vale says:

    @MMja ti se kar hecaj, jaz ti pa resno povem iz prve roke, da so dobre kolesarske čelade v istem cenovnem razredu … sam tale momica je res nesramno zasoljena, lepa pa tudi🙂

  5. kamelonka says:

    Sodelavec je pred enim tednom kupil Vespo. To je bilo veselja! Imeli smo cel fotošuting – vsi smo se fotografirali z Vespo, na Vespi… Naslednji dan sva se z Vespo peljala na ene meritve – sjasno, da jaz brez čelade! Nazaj grede sva pri NUK-u zapeljala direkt pred dva policaja. Nikola je ustavil, jaz sem stopila dol, šla na desno, on na levo, policaja sta za njim gledala z začudenim pogledom. Potem me je pobral v vzporedni ulici in sva šla nazaj v biro. Jebeš kazni! (Še posebno, ko ti šef zagotovi, da jo bo plačal namesto tebe. :-))

  6. Vale says:

    @Onka, verjetno sta se vozila z novo vespolino, ki je sicer zelo lepa in tudi enostavnejša za vozit, ker ima avtomatski menjalnik. Naša je oldtimerka in ima še ročni menjalnik ter se vžiga na kurlb, kar pomeni – če ti je v cca tretjem poskusu ne uspe vžgat jo zaliješ in potem se začne veselje s skakanjem po kurlblu. Poleg tega je še ogromno takih veselij kot npr. metanje iz brzine, izjemno slabe bremze, ipd.🙂

    Kot drugo pa, da bi vaju policaja štrafala. Pol smo pa motoristi huligani, ki se brez čelad okoli fijakajo …

  7. kamelonka says:

    Seveda z novo, kakopak. Sodelavec je vzel kredit in nabavil res hudo fino zadevo.
    Priznam, huliganka sem.🙂 Je bilo v igri samo počasno vijuganje po mestnih ulicah.

  8. Vale says:

    No še vijuganje po mestnih ulicah :O

  9. klimbra says:

    Se pridružujem Ejnijevi trditvi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. Pingback: polderji » Objave » Duvanje

  11. pez says:

    Kje je mozno dobiti Momo celade?
    Fighter je najhujsa!

  12. vale says:

    Momo čelade vem, da imajo v trgovinah Louis, pa v Moto Star v Trstu. V Sloveniji pa ne vem, če jih kdo prodaja.

Leave a Reply

