Blažen mir …

… ta teden je moje delovno mesto, zaradi narave projekta, v oddelku razvoja. Če pustim na strani način dela, vam lahko vehementno povem, da je tukajšnje okolje balzam za dušo. Nobenega kričanja in vreščanja. Nobenih vprašanj v stilu: “Joj, kako lahko v teh petah hodiš naokoli?” Ali: “Zakaj imaš pa danes oblečeno krilo?” Nobenih šepetanj na hodniku v stilu: “Joj, ali si vedela, da … .” Skratka sila prijetno in prijazno delovno okolje … razmišljam kaj mi je storiti, da bi se kar za stalno locirala tukaj?!?

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

10 Responses to Blažen mir …

  1. M&M says:

    hehe, to pa je skoraj tako kot pri nas. in prav srečna sem, ker (vsaj)v pisarni nimam ženske družbe.

  2. jackie says:

    blažen mir na delovnem mestu? sliši se precej neverjetno … zato stori vse, kar je treba, da prideš tja. kot vidiš, se splača …

  3. Vale says:

    @M&M ni sploh problem v ženski družbi. Danes sem imela blažen mir v družbi treh žensk. Gre zgolj in samo za omiko in bonton, ne za spol …

    @Jackie po malem, jutri bom spet uživala tam …

    @Ivan, pa veš, da sem totalni naravoslovni antitalent. Bom jaz rajši prepričala naše naravoslovce/ke, da nujno rabijo eno družboslovko in brez nje sploh ne morejo🙂

  4. sv3der says:

    hmmm, najbrz mislijo moji sodelavci podobno, ko me ni. Namrec, jaz delam sunder non-stop😉

  5. _maxxi_ says:

    … jst se še kdaj prašam zakaj nisem prišel😉

  6. Vale says:

    Maxxi kam?

  7. _maxxi_ says:

    Tam, k vam …

  8. Vale says:

    … ne ga srat …

  9. _maxxi_ says:

    … ja sej vem ja … pol si tud sam to rečem🙂

Leave a Reply

