Napačen obrat …

Pri nas imamo navado, da imamo čez vikend jajca … za zajtrk namreč … v svako jakih oblikah.

Glede na to, da je med odsotnostjo čebula pognala svoje zelenje, sem se včeraj zjutraj odločila, da pripravim omleto, v katero sem vmešala zelenje čebule, tucano papriko, ki mi jo je pritresla MNB (Moja Najbljubša Bjonda) direkt iz Skopske tržnice ter seveda sol in poper (o tem, da sva zraven mljaskala salamo, ki mi jo je podaril Zdrawc, ki sva ga v soboto na poti domov obiskala, ne bom pisala, ker se bi vam preveč cedile sline, seveda pa naj na tem mestu še enkrat čestitam Zdrawcu za jubilej, za salamo in za ribnik brbotalnik).

Skratka, omleto zlijem v ponev in se, medtem ko se peče na eni strani, spomnim nasveta kuharskega guruja Napota, kako narediti eleganten obrat in zapeči omleto še na drugi strani:

Vzamem pokrovavko ter pokrijem ponev. Medtem, ko dvigam ponev in držim pokrovavko na njej me Ključna podrobnost radovedno vpraša:
“Ja kaj pa počneš?”
“Obračam omleto.”
“Aha, od kje pa ti ta ideja?”
“Od Napota in upam, da mi usp … ”

No, v tistem trenutku, ko sem razlagala od kje mi ideja in hkrati izvajala obrat, je ena desetina omlete lepo zbežala iz ponve direkt na ploščo in se cvrla dalje po svoje … pri tem je seveda spuščala zažgane vonjave po celi votlini …

No, omleta je bila vseeno odlična. Da o Zdrawčevi klobasi niti ne govorim, ker se bi vam sline preveč cedile.

Na prigodo me je spomnila Jackie. Zaradi nje sem šla iskat Napotov post o obratu in na koncu te pisarije ugotovila, kar že vem: “Vale, zberi se!” Napo nikjer ni pisal, da ponev pokrij s pokrovavko in jo obračaj ampak, citiram: … “previdno stresi na plitev krožnik in jo pokrij z drugim krožnikom … obrni in prestavi nazaj v ponev” …

p.s. Zdrawc, a krigl in majico že imaš pri sebi?

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično, ... meni ljubo, ... škavace. Bookmark the permalink.

4 Responses to Napačen obrat …

  1. napo says:

    bo kar držalo … pa še z dodatkom, da to velja za debelo krompirjevo omleto, alzo špansko tortiljo … ta navadne ta tanke pa sploh ne obračam, ampak jo na srednji palbi cvrem po spodnji strani in ko je tudi zgoraj že skoraj do konca zakrnjena (da se to zgodi prej lahko uporabiš pokrovko) jo potresem s filo (naribanim sirom, prepraženimi bučkami itede) in prepognem kot pismo za v amerikanko – po tretjinah eno čez drugo … tako fletno zaprte se potem še malo stemperirajo … pa ne piši o klobasah, ker tle zdej zelo kruli!

  2. Vale says:

    Ne bom o klobasi, sploh ne o tej domači iz Savinjske🙂 obljubim🙂

  3. napo says:

    iz savinjske, najlepše doline vseh dolin?!!? … štop!

  4. Vale says:

    Aha prav iz te ja … tam blizu Zmajeve votline …

Leave a Reply

