København …

… je prijazno, živahno in za povprečnega Evropejca drago mesto. Poleg male morske deklice (pred leti so ji neznani vandali odrezali glavo, ki so jo čez par dni našli v parku in jo zvarili nazaj) in Christiane  ima Kopenhagen polno kipov svoje kraljevske družine. V samem centru najdete ogromno trgovin, pivnic, kafičev in restavracij. Danci so veliki pivovljubci. Med pivi seveda prevladujeta Carlsberg in Tuborg, ki ga najdete na mizah že v jutranjih urah.

… Kopenhagen si lahko ogledate peš, z ladjico, na kolesu ali z avtobusom. Nekaj utrinkov tukaj, več pa tukaj

 

 

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... popotniško and tagged , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to København …

  1. klimbra says:

    Moja sanjska dežela…….
    Tukaj se sigurno nihče nebi čudil moji razvadi……..jutranjemu pivu!!!

  2. Vale says:

    Ivan Grozni a.k.a. Ključna podrobnost je bil zgrožen, ko sem ga poklicala ob 10.00 dopoldan in je na vprašanje: “Kaj delaš?” dobil odgovor: “Pivo pijem.”😛

    Nekako se mi ni zdelo primerno dajat za en deci kave 6€, če sem lahko dobila pol litra piva za 7€🙂

  3. klimbra says:

    Pametna punca…….jaz bi ravnal enako!!!!!!!

Leave a Reply

