Ko(lo)njska voda …

… sicer nočem žalit konjev, ampak Sulfo se že dober mesec dni pred službo namaka v neki smrdljivi kolonjski vodi in duva kot konj (ljubitelji konjev ne jemljite tega dobesedno, namesto konj lahko vstavite tudi kakšno drugo žival, osebo ali stvar). Niti odprto okno ne pomaga. Pomaga pa, da jaz kiham in da me prasketa po grlu. Nagravžne in cenene kolonjske bi morali v dobrobit človeštva prepovedati z ustavo …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

2 Responses to Ko(lo)njska voda …

  1. kamelonka says:

    Najbrž se parfumira z Ambi purom ali Oustom. Enkrat sem bila na obisku pri prijateljici, ki se je hvalila kako lepo da diši novi Oust. Ko sem šla domov, sem potem celo pot kihala – kasneje mi je kapnilo od česa… Ja umetni hormončki so poceni. Reci mu, da ga boš, če boš imela zaradi njega uničeno sluznico, tožila.🙂

  2. Vale says:

    Še pred petimi leti je v pisuarni poleg Sulfota domoval še Smrduh, ki je bil sicer v penziji, ampak je glumil glivo preko študentske napotnice pri nas. Smrdel je po plesni. Vse je smrdelo – on, njegove cunje, stol na katerem je sedel in folku se je obračal želodec, če je slučajno zašel v pisuarno. Še pozimi smo imeli okna na stežaj odprta, ker nas je raje zeblo, kot da bi vohali tisti smrad. Pa je prinesla nekega dne tajnica, ker sem se ji zasmilila, Ambi pur, da smo ga vtaknili v vtičnico in omilili smrad. No, res je, Sulfo smrdi po Ambi puro. Le kaj bi bilo, če ga v vtičnico vtaknem?

Leave a Reply

