Internet ponudniki, ki to v bistvu niso …

… v naši votlini smo se odločili, da bi imeli internet TV. Ker internet priključek in tulifon že imamo smo se odločili za tako imenovani trojček. Vse skupaj se je dogajalo pred dobrim mesecem dni.

TELEKOM:
Izpolnila sem obrazec na njihovi spletni strani, v katerem tudi vpišeš kdaj bi želel, da te pokličejo. Ko ga pošlješ, se ti za izpolnjen obrazec najlepše zahvalijo in ti obljubijo, da te bodo na datum in uro, ki si ju vpisal poklicali. Klica ni bilo. Potem sem poslala še mail, pa nihče ni odgovoril nič.

TELEMACH:
Poslala sem jim mail, nihče ni odgovoril nič.

AMIS:
Izpolnila sem obrazec na njihovi spletni strani in vpisala, da želim trojček. Čez tri dni sem dobila pošto, v kateri so mi poslali pogodbo za internet. Ekhm, tega imam, želela bi še TV. Kdo je nor tukaj?

No in zdaj tuhtam ali se naj podam dalje v prosjačenje za internet TVjem ali naj užaljeno kuham dalje svoj riwc in pač ostanem brez TVja, brez katerega sem že dobra tri leta.

Le zakaj tako propagirajo svoje storitve, če jih pa v bistvu sploh ne nudijo? V bistvu gre za lažno reklamo, kajti nihče te ne jebe pet posto. No, ali pa te. Odvisno kako vzameš.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace and tagged . Bookmark the permalink.

4 Responses to Internet ponudniki, ki to v bistvu niso …

  1. Einherjar says:

    Za enega od njih ti lahko jaz vse povem, pa ne da bi poklicala, Neeeeee…

  2. vale says:

    Vem, da bi lahko poklicala. Ampak zakaj ne gre pri hudiču normalno po čisto normalni poti???

  3. Fire says:

    NEukrocena trmoglavka🙂

  4. Prelc says:

    Tukaj moraš sam celo znanost narest drugače ne gre. Poslali smo email na telekom, amis, t2, tuš (:D),… za močnejšo linijo namreč.
    Po par dneh smo nadgradili siol. Komaj potem čez teden dni smo pa dobili še ponudbo iz amisa. :D:D

Leave a Reply

