Pite in bureki n-tič …

Včeraj smo v spodaj omenjeni pivnici sedeli v druščini Bosancev in ko smo na mizo dobili pito sirnico se je začela debata okoli pit in bureka … kot ljubiteljica bosanske kuhinje sem skrbno poslušala in ugotovila, da sem stručko, ker sem vedela:

  • da je burek samo mesni, vse ostalo so pite;
  • da so najboljše pite, kot tudi burek, mazani z maslom in ne z oljem;
  • da je pita zeljanica, ponekod zeljarica pita s špinačo in nikakor ne zeljem in se ji reče zeljanica izključno zato, ker je zelena;
  • da se pita kot burek lahko zlagata, zvijata, polagata na tisoč in en način, odvisno kakšna oblika je pač tistemu, ki jo pripravlja najboljša;
  • da je najboljši burek v Sarajevu na Ilidži, ampak vam ne povem kje;
  • da imaš v Sarajevu trgovine, ki so se specializirale samo za prodajo jufke (beri vlečeno testo), ker je baje mlade punce ne znajo več delat (tudi starejše je ne znamo, vsaj meni predstavlja to problem, zato jo prav tako kupujem);
  • da se v sirnico prav tako lepo poda poleg skute še sir;

>> recept za burek
>> recept za sirnico
>> recept za zeljanico

… 

Seveda video nima nobene veze z burekom, niti pitami, bend niti ni Bosanski, ampak mogoče bo pomagalo … drugače se mi bo zmešalo …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično, ... meni ljubo and tagged . Bookmark the permalink.

19 Responses to Pite in bureki n-tič …

  1. Muki says:

    Ja kaj pa sama tehnologija priprave?????
    Iz prve roke bi se menda dalo masikaj uporabnega zvedet.

  2. Vale says:

    Muki o tehnologijah in podrobnih zadevah je pa bilo na tem blogu že toliko napisanega, da kar lepo brskat sem in se učit … imaš napisano vse o frkanem bureku, sirnici in zeljarici …

  3. vale says:

    Haro pisal si narobe. Burek je burek, ostalo so pite. Džizas, pa mora človek to narisat?

  4. Onkel PEPE says:

    Vale je burek😛

  5. Vale says:

    @Pepe kakopak, mesnega najraje🙂

  6. Onkel PEPE says:

    Logiš, vse ostalo so itaq pite, kapiš🙂

  7. Vale says:

    Pite jejte, pite jejte, moja brata konji … al kako že?

  8. Onkel PEPE says:

    Nikoli mi ni bilo jasno, zakaj naj bi konji pili jedli mojga brata. Zdaj se mi pa dozdeva, da sem morebiti le narobe razumel.

  9. vale says:

    S temi pitami je sam križ …🙂

  10. jackie4grace says:

    tudi jaz sem pred nekaj dnevi sedela v družbi Bosancev, obdelali smo vse zgoraj našteto, povedali pa so mi tudi, da v Sarajevu ni McDonald’sa … prav ponosna sem na njih

  11. jackie4grace says:

    pa še tole: ker se mi v kratkem obeta skok v Sarajevo, mi boš vendarle izdala, kje na Ilidži je najboljši burek? Ali pa naj se pozanimam pri svoji bosanski navezi in bova videla, ali se informaciji ujemata? lp

  12. Vale says:

    Jackie, a veš, da tudi na Obali nimamo McDonaldsa. Na to sem kot prebivalka našega obalnega pasa sila ponosna🙂

    Seveda ti boom zaupala, čito po tiho, na uho🙂

  13. jackie4grace says:

    potem sem pa tudi na vas ponosna …

  14. Sandi says:

    Iliđa sliši na ime Brača Brajlovič?

  15. Vale says:

    E Sandi toplo ali nije vruče …😛

  16. Sandi says:

    Brajloviči (oz. nekaj temu zapisu hudo podobnega) so za moj prebavni trakt sproducirali najboljše telečje ražnjiče ever..

  17. Vale says:

    Brajlović rulz, burek pa najdeš čisto zraven … ko boš tam, ne boš zgrešil.

  18. Sandi says:

    hvala, jeseni se bom spomnil na Coprnijo (najprej na ražnjiče, nato pa k sosedu na en burek za sladico)😉

Leave a Reply

