Kosmulje …

Tele kuglice iz flisa me res spominjajo na kosmulje, ki jim na Koroškem rečemo bamprli. A ni fina beseda, bamprli.

Skratka kosmulje so meni sila interesantne in prikupno kičaste, zato sem poleg verižice, ki jih je vozlala tudi Kameleonka, naredila še uhane.

 Ki malo spominjajo na bele zraven, ki pa so iz lesenih kuglic …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

3 Responses to Kosmulje …

  1. kameleonka says:

    Oooo! Rdeči uhančki so strašno lepi!
    Ampak fotke so pa porazne – sem že mislila da je kaj narobe z mojim vidom…

  2. Vale says:

    Ne noo, to so posebni megleni efekti😛

    Evo dodajam eno bolj jasno🙂

  3. kameleonka says:

    Veš kaj sem se spomnila, tele kroglice bi lahko fino vkomponirala v kakšno kvačkarijo. V tisti ovratniček, ki se nosi namesto šala naprimer. Po mojem bi prav fino izpadlo.

Leave a Reply

