Čisto pravi curry …

… zasmradi prostor. Predvsem še nekaj časa po tem, ko smo zadevo pripravili in jo pohrustali. Še posebej smrdi prostor, če po tem, ko si v njem pripravljal zadevo s curry-em, kuhaš še karfijolo (beri cvetačo). Ampak, kljub temu, da zasmradi prostor je, vsaj meni, takooooo zeloooooo dober.

Kot sem že omenila, sem od “nizozemske” ovce dobila kup začimb. Med njimi tudi že pripravljeno mešanico curry-a za meso, tako imenovana curry-eva pasta, z oznako “hot”.

Ker je med kupom začimb tudi mešanica prav za piščanca, sem se odločila, da v tole pomočim kar pujsa. In sem ga, na kocke narezanega. Splet okoliščin, v katerem ne bom omenjala ključnih podrobnosti, je bil tak, da se je meso pajcalo kar dva dni, kar je pomenilo, da je res odlično napajcano.

Po dveh dneh sem narezala čebulo in jo popražila do mehkega na oljčnem olju. Dodala sem napacenega pujsa, osolila, pražila in mešala, da se je lepo popekel z vseh strani. Vmes sem olupila in narezala pomarančo. Ko je bil pujs popečen, sem mu dolila 2 decilitra vode, pokrila in počakala, da le-ta izpari (voda, ne pujs). Nato sem dodala narezano pomarančo in 2 dcl mešanice basmatega in divjega riža.

Pražila sem toliko, da je riž posteklenel, nato pa zalila z 2,5 dcl vode in vmešala še 2 žlici kisle smetane (po pravem receptu se doda 2 žlici gostega jogurta, za katerega vam, po tem, ko ste skuhali pujsa v curry-u, pove recept Napo)  ter počakala, da je mešanica nežno zabrbotala. Brbotalo je cca 15 do 20 min, dokler ni bil riž kuhan oziroma vsa zadeva lepo kremasta.

Kljub napisu “hot” ni bila tako zelo hot, saj smo na koncu začinili še s poprom in tabascom.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično. Bookmark the permalink.

4 Responses to Čisto pravi curry …

  1. glista says:

    mmmmm, jst bi tut to jedla…

  2. Pervy says:

    curry – dokler v Asuanu (Egipt) ne hodiš po tržnici ne veš da ni samo rumen. ko se nagledaš vseh barvnih kombinacij in probaš okuse ugotoviš da je vse skupaj prekomplicirano in greš nazaj na rumenega🙂

    če je bil za piščanca, zakaj nisi naredila piščanca? Je imela pirkotova ljubezen do perutnine kaj vmes???😉

  3. jackie4grace says:

    mmm, vsekakor povzroča cedenje sline, tudi zahtevnost recepta je taka, da sploh ni zahtevna, je pa nekaj drugega, kar me malo skrbi; tj. čas priprave: 48 ur in še malo …🙂

  4. Vale says:

    @Pervy beri … med kupom začimb je tudi mešanica za piščanca … ta je for meat, v osnovnem receptu pa priporočajo ovčetino. Ker se mi ni dalo v Trst ponjo in ker je med ostalimi začimbami še posebej curry za piščanca, sem namakala pujsa🙂
    @Jacki nič lažjega, pač malo pozabiš vmes na vse skupaj …

Leave a Reply

