E-uprava ali grupni nateg na suho …

Saj veste. Imamo zelo prijazno e-upravo, ki nam omogoča opravljanje določenih storitev kar iz fotelja. Ena takih storitev je tudi podaljšanje prometnega dovoljenja.

Ker ne maram gužve in vseh tistih okenc, sem se odločila, da to možnost izkoristim. Seveda ni šlo brez zapletov, ampak na koncu mi je le uspelo. Po mailu sem prejela potrdilo o opravljeni storitvi, račun, čez tri dni pa mi je poštar prinesel tudi novo prometno. Nič lažjega, bi rekel Melkijad Pipiju in odpujsala bi domov. Ampak …

Pri pregledu finančnih tranaskcij ugotovim, da so mi znesek 26 € in še nekaj centov, kolikor je storitev stala, odtegnili dvakrat. Poslala sem res prijazen mail, jih opozorila na vse skupaj in čez več kot 24 ur dobila odgovor, da bodo sicer preverili v čem je problem, vendar naj jim pred tem pošljem številko prometnega dovoljenja in registrsko številko vozila. Poleg tega so želeli, da jim še sporočim datum in (pazite to) čas, ko sem storitev izvajala preko spleta, ter seveda s katero kartico sem opravila plačilo in koliko računov sem prejela zanjo.

WTF?
Ali nimate baze podatkov?
Ali nimate pregleda nad vsem skupaj?
Ali želite morda še številko mojega drugega računa, da še od tam kaj odtegnete?
Ali bi morda radi še številko mojih nog?

Ko sem se za silo umirila, sem jim poslala drugi prijazen mail v katerem  sem navedla vse zahtevene podatke, zraven pa še poslala potrdilo o plačilu in račun, ki so mi ga poslali. Na koncu sem jih še prijazno pobarala, če mi bodo nakazali tudi obresti od dneva, ko so storitev drugič obračunali?

Danes so mi odgovorili, da so eno plačilo stornirali (denarja na računu seveda ni), da se še enkrat opravičujejo za napako, ki je nastala (pazite to) zaradi izredno redkega spleta okoliščin pri komunikaciji med dvema informacijskima sistemoma, pri tem pa so še navedli, da me razumejo, da jih ne razumem in da je prav tako, da jih ne razumem, ampak da se bodo še naprej trudili, da bo njihova storitev kvalitetna in čimbolj prijazna do uporabnika, zato se mi najlepše zahvaljujejo in me prijazno pozdravljajo (beri nategujejo na suho). Aja, pa obresti mi ne morejo vrniti (nič ne piše zakaj, pač ne morejo jih).

Podpis: ekipa e-uprave.

Naravnost obožujem, ko te nekdo nateguje na suho, pa še veš ne kdo je to.  No, ampak očitno je šlo za grupni nateg od celotne ekipe. Mislite, da je bil tudi minister Virant poleg?

Me zanima, kdaj bom dobila denar nazaj na TR.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

5 Responses to E-uprava ali grupni nateg na suho …

  1. jackie says:

    tudi meni je e-uprava ravnokar poslala prijazno obvestilo o vseh možnostih, ki mi jih ponujajo, da me bodo lahko spet oskubili … sicer se mi je kar nekako zdelo, da tale e-virant v resnici nima pojma (ampak to je bila samo moja slutnja, ki z objektivnostjo nimam nobene veze …), zdaj pa vidim, da sva že dve taki; torej bom tudi letos kar peš opravila …

  2. Vale says:

    e-virant ima nova očala, mogoče so mu naštelali napačno dioptrijo, kdo bi vedel. Na sploh so mi tile naši ministri z zastarelimi okvirji cel smeh. Ne vem a so res takšni ciniki ali kaj drugega🙂

  3. qw.A says:

    namest de virant tebe uci kreditno kartico uporablat bi blo bolš če bi raj kej bl koristnga naredu

  4. kari says:

    mogoce ti pa nemorjo vrnt, ker nimajo tolk mejhnih kovancev ;-)Frendu so neki podobnega naredl na amazonu – zaracunal, pa ne poslal – za ene trikrt vecjo cifro, pa tud ni dobu obresti – keš pa v ene dveh tedih.

  5. Matilda says:

    Virant fa cacar, kot bi rekli moji someščani…z vsemi frazami,ki so vredni enega prirčnika Sveta knjige….ampak!!!!… posluh posluh – sin mojega sodelavca je bil sprejet v službo, ker je komaj diplomiral in mu uradne listine še niso predali (saj veste- svečana podelitev bla, bla, bla) je imel samo potrdilo. Ker je v novi (prvi službi) seveda moral prdložiti del. knjižico je želel svojo pridobljeno izobrazbo vpistai v slednjo. Hops, problem – potrdilo na UE Piran ni bilo dovolj, oni hočeju diplooooomu! Ajd frka! Solucija – dečko piši Virantu, je rekel na Trenjih (ali bilokježe) naj mu pišemu. Dečko piše in glej ga zlomka dobi odgovor – naj se zglasi na dotični UE, kjer bo zadeva urejena. Pika. In zdeva je bla urejena.
    Ampak, Virant je še vedno…kar je.

Leave a Reply

