Jezičnost …

… je ena mojih slabih navad v vseh pogledih, čeprav sem bila svoj čas še hujša. Sedaj imam pač malo bolj pogrižen jezik, ker sem ugotovila, da je včasih bolje, da se grizem vanj, kot da jezikam.

Poleg jezikanja, pa sem tudi malo ekshibicionistična. Tu pa tam ga namreč tudi kažem …

 

Zjutraj sva se s Ključno podrobnostjo peljala v službo. Na dvopasovnici sva bila na levem pasu, avto v katerem sta sedela gospod s kravto  kravato in z urejeno ženo srednjih let, pa je vozil vzporedno na desnem pasu. Pred križiščem je zavil na skrajni desni pas, ko si je znenada premislil in sunkovito zavil nazaj na prvotni pas. Seveda je pri tem sunkovitem zavijanju delovalo, da bo še malo zapeljal na skrajno levi pas, kjer sva bila midva, zato je Ključna podrobnost zaviral, da se ne bi gospod slučajno zaleteli v nas. Takoj zatem smo se znašli zopet vzporedno in radovedno sem pokukala skozi okno kdo vozi avto, ki sunkovito zavija. V odgovor sem dobila srdit pogled in grde verbalne grimase gospoda s kravato in z urejeno ženo srednjih let.

Ne vem kaj me je prijelo, ampak čisto spontano, brez razmišljanja sem mu pokazala jezik in to v trenutku, ko ga je Ključna podrobnost prehitevel.

Gospoda s kravato in z urejeno ženo srednjih let je to tako razjezilo, da je stopil po gasu, se zopet pripeljal vzporedno, mi pokazal sredinca, ki ga je nato pospravil v stisnjeno pest, ki mi je mahala skozi šipo pred stisnjenimi sikajočimi se zobmi.

Prizor mi je bil tako zabaven, da sem se začela krohotati in sem mu še enkrat pokazala jezik. Gospod s kravato in z urejeno ženo je v tem trenuktu stopil še malo bolj po gasu, naju prehitel, sunkovito zapeljal pred naju in sunkovito stopil po bremzi, si naravnal vzvratno ogledalo in z vso jezo gledal vanj oziroma v naju. Midva sva se še vedno na glas krohotala, kar ga je tako ujezilo, da je čez par sekund zapeljal kar skozi rdečo in se odpeljal daleč stran. S kravato in z urejeno ženo.

Hecno kako lahko en jezik ujezi gospoda s kravato in z urejeno ženo srednjih let.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

12 Responses to Jezičnost …

  1. kamelonka says:

    Kam pa je izginil moj komentar?! Hotela sem samo povedati, da res škoda ker gospod s kravato in urejeno ženo srednjih let po vsej verjetnosti ne bere tegale humornega spisa. Od jeze bi najbrž po tleh zabrisal računalnik.🙂

  2. Vale says:

    Hmm, komentarja v spamih ni, tako da ne vem kam je šel?!

    BTW, gospod je zavil proti ustanovi v kateri sem zaposlena in za trenutek me je malo zaskrbelo, da ne gre slučajno k nam … si predstavljaš, da uletim na sestanek in sedi tip za mizo😛

  3. Einherjar says:

    S kravato ne s kravto Vale

  4. Vale says:

    Ein ne jezikaj😛

  5. _maxxi_ says:

    Kje najdeš take talente?

  6. Vale says:

    Maxxi ne vem, vedno jih je polno okoli … in sploh ne vedo, da imamo v prtljažniku baseball palico😉

  7. _maxxi_ says:

    Hehe, hmmmmm … na MOJO žalost ne najdem nkjer nbenega takega talenta! Baseball palca je sicer v nabavi🙂 … ampak to je sekundarnega pomena:)

  8. Vale says:

    Maxxi, menda ne boš otroka že na začetku navajal na nasilje :O

  9. Onkel PEPE says:

    Imam filing, da ste zadnje čase rahlo agresivni.

  10. Vale says:

    Pepe pacifist, od kdaj je pa kazanje jezika agresivno dejanje? Potem sem jaz že od nekdaj zelo agresivna, ne samo rahlo …

  11. M&M says:

    hehe, ti z gospodi s kravatami, jaz z mladeniči v napihnjenih telesih🙂

  12. _maxxi_ says:

    @Vale … zakaj pa ne? Fant se bo ja mogu znajdet v lajfu !!!🙂

Leave a Reply

