Perverzni 666 …

Se še spomnite TEGALE “natečaja”?

Če se ga ne nič hudega, tudi jaz sem ga že skoraj pozabila. Pa sem šla danes brskat in ugotovila, da so komentarji že kar krepko čez 1.666 in da lahko določim zmagovalca.

Na 1666 komentar je padel pingback od odmevov. Ker to ni oseba, ampak spletna stran, ji nagrade ne morem podeliti.

Potem sem razmišljala ali dati komentar tistemu, ki je bil prej ali tistemu, ki je bil potem. In ker pravijo “kdor prej pride prej melje” sem se odločila, da je zmagovalec tisti, ki je oddal 1665 komentar.

In pod 1665 komentar je bil zabeležen slednji:

“AH, vse pride z leti. Ko sem jaz začel z mopedom in prvim motorjem (250 pri 16-ih)je bila čelada samo zaradi policajev, zato si probal najt čimbolj minimalno da se je vidlo kdo sploh si … ” pod tole objavo

Zmagovalec je torej samooklicani perverznež Pervy …

Čestitamo in pozdravljamo.

Vse info dobi srečni zmagovalec po mailu.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

One Response to Perverzni 666 …

  1. Pervy says:

    JEEEEEEE zmaga!!!! Kdo pravi da neumni kment nima debelega krompirja🙂 moja 2 ali 3 objava tu pa zmagovita. he he I RULE!!!

    hvala😉

Leave a Reply

