Rože za …

… Elzo, so peli včasih Hazard. Jaz pa vam poklanjam rože v pomladni dan. Čeprav zunaj sneg je … no, pri nas je sonček …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo, ... popotniško. Bookmark the permalink.

11 Responses to Rože za …

  1. M&M says:

    današnje jutro je bilo noro svetlo in belo. najlepši zimski dan. če bi bil decembra, bi blo že kičasto.
    pa hvala za rožmarinove rože🙂

  2. vale says:

    Rožmarinček cveti, že celo zimo, kot regrat v žbunju🙂 … torej njegovi cvetki so rožice🙂

  3. kamelonka says:

    O kako si želim kakšno vejico cvetočega rožmarina. Misliš da bi šlo??🙂

  4. Vale says:

    Kameleonka, ta bo težkaaaaaaaa😛

    Hočeš vejico ali kakšen večji šopek?

  5. kameleonka says:

    Useen je.

  6. kameleonka says:

    Lahko tud cel grm s korenino.🙂

  7. Karmen says:

    Lušne rošce.

    V pomanjkanju pomladi sem si šla včeraj kupit šopek. Saj sem gruntala, da kupim tiste v tegelcu, ampak ker meni itak vse rože pocrkajo, je čisto vseeno, če imam enkrat za spremembo nekaj bolj “decentnega” (heh, sem bila glih na Neckermannovi strani by business pa mi malo ven tolče).

  8. Vale says:

    Karmen, sem videla tvoj šopek. Prav mojih rožnih barv je. Sicer pa dobiš eno plavo vejico v kratkem🙂 … mogoče kar cel bush pritovorim

  9. Karmen says:

    Vale, se že veselim🙂
    Zna biti potem v soboto hudo slabo vreme.
    Hvala, modra*** je moja najljubša barva.

    *** ‘Onka, ne me ubit:-)

  10. Vale says:

    Hehe, če bi imela čas, bi ga za Onko pobarvala🙂

  11. kamelonka says:

    O kakšni modri govorite? Rožmarin sploh nima modrih cvetov.🙂

Leave a Reply

